خصوصی ترین و رویایی ترین مکان دنیا +عکس

SH.Aghighi

عضو جدید
کاربر ممتاز


آیا تاکنون شده آرزوی خانه ای را داشته باشید که از همه هیاهوهای دور باشید؟!خانه ای که در زیر می بینید نمونه ی کاملا از آن خانه هاست و در وسط رودخانه درینا در صربستان ساخته شده است.
به گزارش نیک صالحی این خانه بر روی یک تخته سنگ در وسط رودخانه و در نزدیکی شهر باجینا باستا ساخته شده است ، این خانه کوچک از سال گذشته که یک عکاسی مجارستانی به نام ایرنه برکر از آن عکس برداری کرد، توجه های زیادی را در اینترنت به خود جلب کرده است.
عکس او در مجله جغرافیای ملی ، به عنوان "بهترین عکس روز" در آگوست 2012 چاپ شد. و از آن زمان رازآلودی این مکان آرام در دل رودخانه ، خیالپردازی ملیون ها نفر را برانگیخت.

ایرنه بکر درباره عکس خود گفت :"خوشحالم که عکس من توانست این خانه کوچک را به مردم زیادی بشناساند." ولی در صربستان ده ها سال است که این خانه متزلزل یکی از جاذبه های توریستی شده است و به عنوان یکی از عجایب هفتگانه صربستان محسوب می شود.
این خانه در این مکان بسیار غیر معمول به مدت بیش از 40 سال قرار دارد. به گزارش نیک صالحی مالک آن می گوید:"این خانه در سال 1968 ساخته شد و ساخت آن راحت نبود. ولی من بالاخره توانستم با کمک دوستانم آن را بسازم."

در آن زمان آنها چند پسربچه جوان بوده که عاشق شنا و گرفتن حمام آفتاب در این رودخانه بودند و سطح موج دار آن برای نشستن راحت نبود، در نتیجه آنها یک روز تصمیم به ساخت یک مکان مناسب برای استراحت گرفتند.
با آنکه در این خانه از تجهیزات خیلی خاص استفاده نشده است ولی تاکنون در برابر چندین سیل و طوفان های شدید دوام آورده است.
 

Similar threads

بالا