حرکت باورنکردنی زن جوان برای نجات جان فرزندش +عکس

behzadk2019

کاربر فعال تالار مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز


یک زن جوان ایتالیایی در اوج شهامت شیمی درمانی اش را قطع کرد تا فرزندی که در رحم داشت زنده بماند و این مسئله باعث شد او اوایل ماه جاری جان خود را از دست بدهد.

چیارا کوربلا 28 ساله دوبار هنگام بارداری دچار مشکل شد و به همین دلیل دو فرزندش را از دست داد. در سال 2010 خانم کوربلا برای بار سوم باردار شد و پزشکان گفتند بچه در شرایط طبیعی در حال رشد است.اما درست در اوج همین خوشحالی او فهمید به بیماری سرطان دچار شده است و باید برای درمان هرچه سریعتر شیمی درمانی را آغاز کند اما او تصمیم گرفت بخاطر نجات جان جنینش این کار را انجام ندهد و بنابراین از شیمی درمانی صرف نظر کرد.

در سال 2010 او یک فرزند پسر به دنیا آورد و به خاطر پیشرفت سرطانی که به آن دچار بود همان سال او بینایی یک چشمش را کاملا از دست داد و بعد از یک سال تحمل بیماری این مادر فداکار در اثر این بیماری مرگبار جانش را از دست داد.

او روزهای آخر نامه ای برای پسرش که اکنون 13 ماهه است نوشته و درآن توضیح داد به بهشت میرود تا از خواهر و برادر کوچک او مراقبت کند. مرگ غم انگیز این زن فداکار همه دوستان و آشنایان را تحت تاثیر قرار داد.

شوهر او میگوید وقتی پسرش به اندازه کافی بزرگ شد او همه حقایق را برایش بازگو خواهد کرد تا او بفهمد مادرش چه روح بزرگی داشته است که برای اینکه به او زندگی بخشد از زندگی خود دست شست.
 

AYSAN.SH

عضو جدید
شهامت و وفاداری قابل تحسینه...
و تصمیم گیری ها تو زندگی گاهی خیلی خیلی سخت میشه...
انشالله که هیچ وقت ، هیچ کسی کم نیاره...
 

صبا68

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظرتون کارش واقعا درست بوده؟
اون بچه هیچوقت مادر رو احساس نمیکنه و همیشه با این عقده زندگی میکنه
 

sebtoshshaikh

عضو جدید
کاربر ممتاز
با نام خدا پروردگار عقلا و با سلام و آرزوی سلامتی شمالقد خلقنا الانسان فی احسن تقویمخداوند قسم خورده که انسان را بر بهترین بنیادها و قوانین خلق کرده است .
 

shirin.mohandes

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا اشکم دراومد.....ولی به نظر من بیشتر به بچه ظلم شده.....زنده موندن بچه به قیمت از دست دادن آغوش گرم مادری به نظر من ارزش نداره
شایدم مادره امید به زندگیش زیاد بوده و این روز رو پیش بینی نکرده بود............
 

nahal78

عضو جدید
کاربر ممتاز
این بچه بیاد توی این دنیا مادر بالا سرش نباشه و همش فکر کنه مقصر مرگ مادرش بوده خوبه یا اصلا نیاد ؟!!!... این همه بچه ی بی سرپرست توی این دنیا بود که بتونن سرپرستیشو به عهده بگیرن و در واقع این کارش خودکشی محضه و کاری خودخاهانه است و جایه تحسین نداره :thumbsdown:
 

Similar threads

بالا