جشنواره فتح خرمشهر و مسابقه روايت فتح

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جشنواره فتح خرمشهر و مسابقه روايت فتح ...:gol::gol:


هويت- همزمان با فرارسيدن سالروز آزادسازي خرمشهر، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با برنامه‌هاي متنوع به استقبال اين روز مي‌رود

به گزارش اداره كل روابط‌عمومي اين سازمان، جشن بزرگ ياران ولايت در فرهنگسراي انقلاب، جشنواره فتح بزرگ خرمشهر در فرهنگسراي پايداري، سومين يادواره شهدا و تكريم از جانبازان منطقه 11 در فرهنگسراي رازي، بازديد از خانواده شهدا با عنوان «ياد شهيدان» در فرهنگسراي مهر، نمايشگاه عكس فتح خرمشهر در فرهنگسراي خاوران، مسابقه مقاله‌نويسي با عنوان «روايت فتح» به همت مديريت فرهنگي هنري منطقه 12 در كتابخانه فردوسي، نمايش فيلم «به كبودي ياس» به كارگرداني جواد اردكاني در فرهنگسراي سرو و نمايش فيلم «آن مرد آمد» ساخته حميد بهمني در فرهنگسراي انقلاب اجرا مي‌شود. جشنواره فتح خرمشهر با هدف تجليل از فعالان رسانه‌اي و هنري فتح بزرگ خرمشهر به همت بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس و فرهنگسراي پايداري شكل‌گرفت.

شناسايي استعداد‌هاي درخشان جوان در حوزه دفاع مقدس، جمع‌آوري گنجينه‌اي از توليدات فرهنگي درخصوص فتح خرمشهر و تلاش مضاعف براي ترويج ارزش‌هاي دفاع مقدس در ميان جوانان از جمله اهداف در نظر گرفته شده در برگزاري اين جشنواره است. فرهنگسراي انقلاب هم جشن بزرگ ياران ولايت را با حضور رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و ايثارگران برگزار مي‌كند.

فرهنگسراي رازي هم به پاس دليري‌ها، ايثار و و فداكاري‌هاي شهيدان، سومين يادواره شهدا و تكريم جانبازان را برگزار مي‌كند. نمايشگاه دستاوردهاي نظامي، نمايشگاه تخصصي حجاب و عفاف، غبارروبي مزار شهدا، افتتاح دفتر روايت‌هاي ماندگار و نمايشگاه تابلو بنر «همت مضاعف و كار مضاعف» از برنامه‌هاي جنبي اين يادواره است.
 

Similar threads

بالا