جراحی زیبایی بینی

saadaff

عضو جدید
بینی حرف اول را در زیبایی صورت می‌زند زیرا در نگاه از روبرو، در مركز صورت قرار گرفته و در نگاه از پهلو، برآمدگی مركزی صورت را ایجاد می‌كند. یک بینی که دراز، پهن یا بزرگ است و یا بینی کج و قوز دار، باعث کاستن از زیبایی چهره‌ای می‌شود که از سایر جهات زیبا‌است. معایب زیادی می‌تواند در بینی وجود داشته باشد. ممکن است بینی شکسته باشد، نوک آن بیش از حد به سمت جلو آمده باشد، گوشتی به نظر آید یا نوک آن مانند منقار عقاب به سمت پایین متمایل باشد و یا ممکن است بینی به دلیل آن که چانه فرد کوچک است، بزرگ به نظر آید.


اشكالات موجود در شکل بینی، علت مراجعه بیش از نیم میلیون نفر در سال به جراحان زیبایی صورت برای جراحی زیبایی بینی است. اگر بینی شما، با سایر اجزای صورتتان هماهنگ نیست و یا به نوعی، آن چیزی نیست که دوست دارید، می توانید کاندید جراحی زیبایی بینی باشید .
عمل جراحی كه‌به‌منظور بهتر کردن ظاهر بینی انجام می‌شود، رینوپلاستی نام دارد. این عمل می تواند اندازه بینی شما را کاهش یا افزایش دهد، شکل نوک بینی یا قسمت فوقانی آن را تغییر دهد، سوراخهای بینی را باریک یا پهن کند و زاویه بین بینی و لب بالا را تغییر دهد. همچنین با این عمل می توان نقص های مادرزادی بینی و بعضی از مشکلات تنفسی را برطرف نمود. در واقع در این عمل، جراح به دنبال ایجاد ظاهری هماهنگ تر در صورت، با حفظ یا بهتر ساختن عملکرد تنفسی بینی است.
منبع:جراحی زیبایی بینی
 

Similar threads

بالا