جدال دردسرساز همسر اول و دوم برای مرد

Elaheh.1

عضو جدید

مردی 34 ساله به همراه 2 زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست اقساط مهریه 313 سکه‌ای زن خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

مرد در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه حدود 6 سال در کنار همسر اولم زندگی کردم و در حال حاضر 6 ماه است که از او جدا شده‌ام، اظهار داشت: نمی‌توانم مهریه همسرم که 313 سکه بهار آزادی است را بپردازم و خواهان تقسیط آن هستم. وی با اشاره به اینکه همسر دومم مرا درک می‌کند و مانند همسر اولم نیست، عنوان کرد: من و همسر اولم یک سال تمام با هم اختلاف داشتیم که در نهایت 6 ماه است که توانستیم از هم جدا شویم.

زن دوم این مرد که 27 ساله بود در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه من شوهرم را با همین یک بلوز و شلوار قبول دارم، گفت: حدود 3 ماه است که با شوهرم عقد کردم و تنها خودش را می‌خواهم و مانند زن اولش که به دلیل فرزنددار نشدن از او جدا شده، نیستم.

من ابتدا شوهرم را خواستم نه مال و داشتن فرزند را؛ چون می‌دانم این موضوع به مرور حل می‌شود و ما مشکلی نخواهیم داشت.

زن اول با عصبانیت با بیان اینکه طی 6 سال زندگی در کنار شوهرم تمام اموالم را به او دادم، اظهار داشت: شوهر سابقم در حال حاضر مدعی است که توان پرداخت مهریه مرا ندارد ولی او زمین‌های بسیار داشته و می‌تواند با فروش آنها مهریه‌ام را بپردازد.

وی با بیان اینکه پزشک هستم و می‌دانم که مشکل فرزنددار نشدن از شوهرم است و این مشکل شوهرم درمان ندارد، عنوان کرد: می‌توانستم مادر شوم ولی 6 سال به خاطر شوهرم این موضوع را تحمل کردم ولی در نهایت نتوانسته و از یکدیگر جدا شدیم.

زن دوم بار دیگر در برابر قاضی عموزادی بیان کرد: من با همسر اول شوهرم مشکلی ندارم ولی او نباید هر روز به خاطر گرفتن مهریه‌اش حکم جلب شوهرم را بگیرد و من از این موضوع ناراحتم. شوهرم به دلیل اینکه همسر اولش سر کار می‌رفت و از این موضوع ناراضی بود، نمی‌خواهد که من سر کار بروم و می‌گوید خرجی‌ام را می‌دهد و چیزی برایم کم نمی‌گذارد ولی من فقط محبت او را می‌خواهم.

مرد با بیان اینکه وضع مالی خوبی ندارم و خانه 80 متری‌ام را فروختم و پولش را به همسر اولم دادم، اظهار داشت: در حال حاضر 20 سکه به عنوان پیش پرداخت به همسر اولم دادم و مابقی را باید قسطی بپردازم. زن اول با اشاره به اینکه شوهرم سرمایه‌گذاری زمین و سهام می‌کند، گفت: شوهرم خود را به بی‌پولی زده و طی این 6 سال تمام حقوق مرا گرفته است.

زن دوم با بیان اینکه همسر اول شوهرم می‌خواهد او را عذاب دهد، عنوان کرد: اگر همسر اول شوهرم می‌خواهد با او مجدداً زندگی کند، من حرفی ندارم و حاضرم شوهرم برای او یک خانه جدا بگیرد.

وی با بیان اینکه من و خواهر شوهرم با هم دوست بودیم و او مرا به شوهرم معرفی کرد، ادامه داد: شوهرم اگر بتواند خرج هر دو ما را بدهد من شکایتی برای بازگشت زن اول او ندارم. زن اول عنوان کرد: حاضرم بمیرم و به این کار تن ندهم چون جانم را از سر راه نیاوردم و نمی‌توانم از مادر شدن محروم بمانم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات حاضرین، صورت‌جلسه را آماده کرده و از مرد خواست که ماهیانه 257 هزار تومان به عنوان قسط مهریه به زن اول بدهد و بعد از چند دقیقه سکوت جلسه پایان یافت.
 

Similar threads

بالا