تولد محسن چاووشی..........+عکس

sasy_mc90

عضو جدید
جمعه ، 7 مرداد رستوران «اليزه» مجتمع تجريش مکاني بود که پذيراي خيل عظيمي از طرفداران چاوشي بود که از نقاط مختلف کشور از قبيل مشهد و تبريز و اصفهان براي حضور در جشن تولد خواننده محبوب شان خود را به تهران رسانده بودند و تا آخرين لحظات برنامه هم براي حضور خواننده مورد علاقه شان بي قراري نشان مي دادند که در نهايت با قطعي شدن عدم حضور چهره محبوب شان، خودشان دور هم جمع شدند و قطعه «سنگ صبور» را همخواني کردند. در اين برنامه تعدادي از موزيسين ها و آهنگسازان معتبر و به نام موسيقي کشور هم بنا به دعوت برگزار کننده هاي اين جشن، حضور داشتند که به محض قطعي شدن عدم حضور چاوشي محل برگزاري برنامه را ترک کردند. گفتني ست که برگزار کننده هاي اين برنامه هزينه هنگفتي را بابت اجرايي کردن اين پروژه در يکي از بهترين رستورانهاي شمال شهر متحمل شده بودند که به رغم هماهنگي هاي قبلي، به سرانجام درستي نرسيد.
برگزارکنندگان اين جشن براي همه حاضران در جشن تي شرت و کلاه هايي يکدست را تهيه کرده بودند که عکس چاوشي روي آنها نقش بسته بود و نظر تمام حاضرين و ره گذران را به خود جلب کرده بود.
از ديگر برنامههايي که در اين جشن بيش از همه مورد توجه همه قرار گرفت نصب بيلبوردهاي بزرگ ده متري در فضاي باز رستوران محل برگزاري جشن بود که در نگاه اول براي همه رهگذران منطقه تجريش تهران، بسيار جالب بود و هر کسي به نوعي در مورد اين همه عشق و علاقه کم نظيرعکس العمل نشان مي داد.
پذيرايي از همه مهمانان، صحبت در مورد بهترين قطعات چاوشي ، اظهار نظر در مورد بهترين آثار روز بازار موسيقي کشور و طرح تشکيل کانون هواداران اين خواننده از جمله مهم ترين بحث هايي بود که در اين برنامه مطرح و در موردش بحث گفتگو شد .
گفتني ست که خبرنگار «اخبار موسيقي ايران» با دعوت رسمي برگزار کنندگان اين برنامه در آن حضور پيدا کرده و اين رسانه آمادگي انعکاس خبري نشست ها و مراسم هاي مشابه براي تمام هنرمندان عرصه موسيقي را داراست و با کمال ميل از چنين گردهمايي هايي استقبال به عمل مي آورد.
عكس ها از :كوروش جوان

















 

Similar threads

بالا