تشكيل دپارتمان حقوقي ( وكلاي نرم افزاري )

padideh3

عضو جدید
تشكل
وكلاي نرم افزاري
قبول دفاعيات و طرح شكايات نرم افزاري در مراجع قانوني و جرائمي كه در
حوزه
جرائم رايانه اي قرار مي گيرند


همانطوريكه همه دوستان گرامي مستحضر هستند / زحمات بسيار ارزشمندي كه كارشناسان نرم افزاري براي پديد آوردن يك نرم افزار اعم از هزينه هاي سرمايه گذاري / هزينه هاي جانبي و وقت بسيار زياد و ..... متحمل مي شوند و به اميد روزي هستند كه اين گونه نرم افزارها به مرحله فروش و سود آوري برسد و بتوانند نتيجه سالها زحمات خود را بگيرند .

اما از قضاي روزگار و از آنجائيكه متخلفين و به اصطلاح امروزي
( مجرمين رايانه اي ) در هر زمينه اي هميشه مترصد هستند كه بتوانند مال ديگران را به طور نامشروع ربوده و بدون هيچگونه زحمتي از دسترنج ديگران ارتزاق نمايند و صاحبان اصلي و زحمتكشان اصلي اين محصولات در اكثر موقعيت ها و به دلايل مختلفي نتوانسته اند حقوق حقه خود را استيفا نموده و يا در مراحل اثبات و يا در مراحل پيگيري و يا در مراحل شكايت / مشكل داشته اند و نمي دانسته اند كه بايستي چگونه و از مجاري قانوني از حقوق خود دفاع نمايند / متاسفانه در برخي از موارد حقوق خود را از دست داده اند .

همچنين تصور فرماييد كه ايميل هاي شما توسط افرادي هك شده و يا حسابهاي شما در بانكها مورد دستبرد رايانه اي قرار گرفته است و شما نمي دانيد بايستي در اين خصوص چه اقداماتي انجام دهيد .

وووو.
...


و موارد بسيار ديگري كه در روبرو شدن با جرائم رايانه اي نمي دانسته ايد كه حقوق شما چيست .


گروه نرم افزاري ياران با استفاده از ۲۳ سال تجربه در امور رايانه و نرم افزار و با استفاده از كارشناسان و وكلاي پايه يك دادگستري و طراز اول / كه همگي آنها تسلط بسيار ويژه اي كه بر امور رايانه اي دارند و با سرپرستي و نظارت ( استاد منصور بروجرديان ) براي اولين بار در ايران تشكل
( وكلاي نرم افزاري ) را پايه گذاري نموده و با اعتبار بسيار بالا و تسلط بسيار زيادي كه اين گروه بر امور حقوقي و جرائم رايانه اي و موارد فني رايانه اي و نرم افزاري دارد در صدد پذيرش كليه امور حقوقي و دعاوي نرم افزاري برآمده و در اسرع وقت پرونده هاي حقوقي نرم افزاري را به نتيجه ي مطلوب برساند .


لذا به اطلاع كليه دوستان و همكاران محترم ميرساند دپارتمان حقوقي نرم افزاري در گروه نرم افزاري ياران / تشكيل شده و آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره اي و قبول پرونده هاي حقوقي نرم افزاري و شكايات و يا دفاعيه هايي كه در حوزه
( جرائم رايانه اي) قرار مي گيرد مي باشد .

لازم به ذكر است كه مشاوره حقوقي با تعيين وقت قبلي و حضوري مي باشد .
به همراه داشتن مدارك شناسايي معتبر و هر گونه اسناد و مدارك مرتبط با طرح شكايت و يا دفاع مرتبط با پرونده ضروريست .

جهت كسب اطلاعات بيشتر با گروه نرم افزاري ياران و با تلفكس :
تهران - ۲۲۵۲۸۷۴۴ مي توانيد تماس حاصل فرماييد .
منبع خبر :
سايت گروه نرم افزاري ياران
www.yaransoft.com
 

Similar threads

بالا