تراكتور و سياست!!!

computer-engi

عضو جدید
http://www.trtpersian.com/trtintern...aberKodu=02e3c53e-c5d0-4ca2-8390-32b07d49455c تلويزيون ملي تركيه
تراكتور وارد بازي هاي سياسي مي شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استقلال تهران از شکست در مقابل سرخپوشان تبریزی گریخت
تراکتورسازی آذربایجان با هواداران پرشور خود بار دیگر قدرت خود را به رخ سایر تیمها کشید
سرخپوشان تراکتورسازی آذربایجان در تهران در مقابل تیم پرقدرت استقلال در یک بازی خوب و تماشایی قدرت فوتبال تبریز و آذربایجان را به رخ سایر تیمها کشیدند.

در بازی ای که در آن از سوی رئیس سازمان لیگ کشور اعلام شده بود تنها ۱۰ درصد ظرفیت تماشاگران به هواداران دو آتشه تراکتورسازی اختصاص خواهد یافت هزاران هوادار آذربایجانی خود را به ورزشگاه آزادی رساندند و تیم تراکتورسازی در میان تشویقهای مکرر هواداران خود در مقابل استقلال تهران به تساوی ۲-۲ تن در داد.
... تا استقلال تهران در یک بازی خانگی با زحمت از شکست در مقابل تراکتورسازی و هواداران پرشور آذربایجانی بگریزد.
تراکتورسازی با این برد با ۳۳ امتیاز از ۲۳ بازی در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران جای گرفت و چشم به هفته های آینده دارد تا به صعود خود در جدول ادامه دهد.
تیم تراکتور که هم اکنون پرهوادارترین تیم لیگ برتر ایران است در هفته بیست و چهارم در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه روز جمعه در تبریز مقابل مقاوت سپاسی شیراز قرار خواهد گرفت
 

#MaHDi#

عضو جدید
کاربر ممتاز
اومدن هزاران نفر براي تشويق تراكتور از هر بردي شيرينتر بود
اميدواريم كه مسئولان تيم فكري به آينده تيم و بخصوص بومي كردن بازيكنان و كادر تيم بكنن تا شاهد تيمي با بنيه و اساس باشيم كه بتونه هميشه در كورس قهرماني ليگ و حتي حضور در مسابقات آسيايي باشد. البته داشتن انتظارات زياد روي عملكرد تيم تاثير منفي خواهد داشت ولي با مديريت آگاهانه ميتوان به همه آرزوها و هدفهاي تيم طي فصلهاي آتي رسيد
ياشاسين آذربايجان:w32::w32::w32:
 

Similar threads

بالا