طراحان تصاویر تبلیغاتی برای معرفی هر چه بهتر کالای مورد نظر ، بعضی مواقع دست به ابتکارات جالبی می زنند که بسیار دیدنیست ... به مطالب و تصاویر زیر توجه کنید :
وقتی بوی ناخوشایند دهان، حتی دندانپزشك را هم مجبور میكند كه چنان تغییراتی در وسایل كارش بدهد تا بتواند از دورترین فاصله ممكن معاینههای خود را انجام دهد، بهترین فرصت برای نوعی خمیر دندان فراهم میشود تا خود را چاره چنین مشكلی معرفی كند؛ خمیر دندانی كه حتی نامش مانند "كلوزآپ" ، بر ارتباط نزدیك چهرهها تاكید دارد مشروط بر اینکه با مصرف این خمیر دندان دیگر از بوی ناخوشایند دهان خبری نباشد ...
چند تا کار کم نظیر از آدیداس که برای قبل از المپیک پکن بوده که البته هر زمان تازگی داره ... ترکیب بندی در کارها فوق العاده است و تصاویر و فضای رنگی هم تمام حرفهای پوستر را یکجا بیان میکنه.
معمولاً تبلیغات غیر مستقیم و تبلیغات به نسبت فرهنگی و اجتماعی برای یک برند تجاری بسیار زیبا و در زمان مورد نیازش، حرفه ای است و به نظر می رسه این هم یکی از شاهکارهای آدیداس هست.
پوسترهایی که کاملاً ارتباط برقرار می کنن و حرف دارن. Gold is not a Given هم شعار زیبا و دوم این پوستر هاست که در آمستردام هلند و در دفتر TBWA تولید شده اند.
این شعار موضوع تبلیغات یا زیر نویس زیبای میتسوبیشی موتور برای وانت مدل L200 در پرتغال است. وقتی شما میتونید به هرجایی که دلتان بخواهد بروید، بدون هیچ مانعی مانند کوه و جنگل و دریا خوب مسلماَ هم نیاز است که عضو گروه " قسم می خورم راز اینجا را فاش نکنم " شوید ...
هماهنگی شعار با فضای تصویرسازی، ترکیب بندی زیبای ماشین در تصویر و استفاده در مقیاس مناسب ضمن زیباتر شدن طرح به نظر می رسد که خیلی جذاب تر مدل ماشین و قابلیت های آن را نشان می دهد. چنانکه طرح های مورد نظر با تصویرسازی زیبایی از مکان های مختلف و پر رمز و رازی همچون جزایر آتلانتیس ، الدورادو ، شانگریلا ساخته شده است.
وقتی بوی ناخوشایند دهان، حتی دندانپزشك را هم مجبور میكند كه چنان تغییراتی در وسایل كارش بدهد تا بتواند از دورترین فاصله ممكن معاینههای خود را انجام دهد، بهترین فرصت برای نوعی خمیر دندان فراهم میشود تا خود را چاره چنین مشكلی معرفی كند؛ خمیر دندانی كه حتی نامش مانند "كلوزآپ" ، بر ارتباط نزدیك چهرهها تاكید دارد مشروط بر اینکه با مصرف این خمیر دندان دیگر از بوی ناخوشایند دهان خبری نباشد ...
چند تا کار کم نظیر از آدیداس که برای قبل از المپیک پکن بوده که البته هر زمان تازگی داره ... ترکیب بندی در کارها فوق العاده است و تصاویر و فضای رنگی هم تمام حرفهای پوستر را یکجا بیان میکنه.
معمولاً تبلیغات غیر مستقیم و تبلیغات به نسبت فرهنگی و اجتماعی برای یک برند تجاری بسیار زیبا و در زمان مورد نیازش، حرفه ای است و به نظر می رسه این هم یکی از شاهکارهای آدیداس هست.
پوسترهایی که کاملاً ارتباط برقرار می کنن و حرف دارن. Gold is not a Given هم شعار زیبا و دوم این پوستر هاست که در آمستردام هلند و در دفتر TBWA تولید شده اند.
این شعار موضوع تبلیغات یا زیر نویس زیبای میتسوبیشی موتور برای وانت مدل L200 در پرتغال است. وقتی شما میتونید به هرجایی که دلتان بخواهد بروید، بدون هیچ مانعی مانند کوه و جنگل و دریا خوب مسلماَ هم نیاز است که عضو گروه " قسم می خورم راز اینجا را فاش نکنم " شوید ...
هماهنگی شعار با فضای تصویرسازی، ترکیب بندی زیبای ماشین در تصویر و استفاده در مقیاس مناسب ضمن زیباتر شدن طرح به نظر می رسد که خیلی جذاب تر مدل ماشین و قابلیت های آن را نشان می دهد. چنانکه طرح های مورد نظر با تصویرسازی زیبایی از مکان های مختلف و پر رمز و رازی همچون جزایر آتلانتیس ، الدورادو ، شانگریلا ساخته شده است.