به همین سادگی…!! به همین خوشمزگی…!!

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یک پیرزن درگزی پاشده اومده مشهد رفته فرودگاه و بدون اینکه پاسپورت ؛ بلیط هواپیما و کارت پرواز داشته باشه سوار هواپیمایی شده که عازم مکه بوده…!!



هیچکس هم نگفته آی نِنه کُجا دِری مِری…؟ کو پاسپورتت…؟ کو بلیط هواپیمات…؟ کو کارت پروازت…؟



فقط توی هواپیما به مهماندار گفته: نِنه مُو شماره صِندِلی نِدرُم… چیکار کُنُم حالا …؟ کوجا بیشینُم …؟ مهماندار هم یه جای خالی نشون داده گفته بشین اونجا مادر…!!



به همین سادگی…!! به همین خوشمزگی…!!




خلاصه این پیرزن خوش سرو زبون و دوست داشتنی وقتی تو مدینه از هواپیما پیاده میشه اونجا مامورهای سعودی متوجه میشن که این پیرزن مدارک ورود نداره و ایران ایر رو سه هزار ریال سعودی جریمه کردن…!!



ایران ایر این پیرزن رو با یه پرواز دیگه برمیگردونه و بخاطر اینکه این مادربزرگ اعتبار۵۰ ساله ایران ایر رو با اینکارش زیر سوال برذه تقاضای پرداخت غرامت کرده و علاوه بر این پول بلیط رفت و برگشت رو هم خواستار شده…!!


به نظر من بجای این درخواست غرامت احمقانه از سوی ایران ایر باید به این مادربزرگ جایزه بدن که حفره امنیتی به این گل گشادی رو به اونها نشون داده و باعث شده که اونها از این به بعد حواسشون رو جمع کنن…!!



شاید بجای این پیرزن یک تروریست سوار هواپیما شده بود…!! این جایزه هم اگه یک سفر مجانی به حج برای این مادربزرگ باشه چه بهتر…!!
 

known

عضو جدید
حتما قبلا سوار هواپیما شده که تمام مراحل رو به خوبی رفته و حالشم برده
 

mehdix622

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا باید بهش جایزه داد وقتی یه پیرزن میتونه به راحتی این کار رو انجام بده ببین اونی که کارش اینه چه میتونه بکنه وای به حال ایران ایر وای وای وای
 

Similar threads

بالا