برگزاری پارتی پس از کشتن والدین!

B.R.Z

عضو جدید
http://www.www.www.iran-eng.ir/client/themes/fa/main/img/r_t_kh.gif http://www.www.www.iran-eng.ir/client/themes/fa/main/img/l_t_kh.gif


http://www.www.www.iran-eng.ir/client/themes/fa/main/img/r_b_kh.gif http://www.www.www.iran-eng.ir/client/themes/fa/main/img/l_b_kh.gif
پسر 17 ساله امريكايي پس از به قتل رساندن والدين خود با ضربات مرگبار چكش، تعداد زيادي از دوستان خود را براي گرفتن جشن پارتي به خانه دعوت كرد.


پليس امريكا اعلام كرد تيلر هادلي، نوجوان فلوريدايي به اتهام دو فقره قتل عمد و به عنوان قاتل اصلي اين پرونده محكوم شده است. هادلي هم‌اكنون در يك مركز بزهكاري است و هنوز معلوم نيست كه وكيل داشته باشد.


به گزارش آسوشيتدپرس، بلاك و ماري – جو هادلي ظاهرا چندين بار با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند و به گفته بازپرستان اجساد دو مقتول پس از حملات به اتاق خواب برده شده و در اتاق نيز قفل شده است.


پس از وقوع قتل پسر خانواده از طريق فيسبوك حدود ساعت 1:15 بعدازظهر به دوستان خود خبر مي‌دهد كه براي شركت در پارتي به منزل وي بروند. بيش از 60 نفر در مهماني حاضر شدند و سروصداي آنان به قدري زياد بود كه به دنبال شكايت همسايه‌ها پاي پليس به ماجرا باز شد.


ماموران پليس جسد مقتولان را در حالي كه با فايل‌ها، كتاب‌ها و حوله‌ها پوشيده شده بود پيدا كردند. هنوز انگيزه اين جنايت معلوم نشده است.


منبع: تابناک
:surprised::surprised::surprised:
 

niaz**

عضو جدید
کاربر ممتاز

احیانا میخواسته پارتی بگیره والدینش گفتن: نه

اینکارو کرده که بتونه پارتی ش رو بگیره
خدایا بلا به دور

 
بالا