marsel2010
عضو جدید
شما از کجا مطمئنی؟اون که 3 میشد.
ولی کلا امتحان ریاضیش آسون بود ولی بدبختانه من کم زدم 9 تا.
مکانیک پروازش ( مبحث مکانیک پرواز ) و آیروش خیلی سخت بود.
طراحی هواپیماش هم که سخت بود دیگه.
پاسخنامه نیومده هنوز؟
شما از کجا مطمئنی؟اون که 3 میشد.
ولی کلا امتحان ریاضیش آسون بود ولی بدبختانه من کم زدم 9 تا.
مکانیک پروازش ( مبحث مکانیک پرواز ) و آیروش خیلی سخت بود.
طراحی هواپیماش هم که سخت بود دیگه.
منم 1 زدم
ولی ای کاش خونده بودم.
یه سوالایی خراب کردم که نگو. داره اعصابم خراب میشه!![]()
کنترل وارتعاشات زدید؟اون که 3 میشد.
ولی کلا امتحان ریاضیش آسون بود ولی بدبختانه من کم زدم 9 تا.
مکانیک پروازش ( مبحث مکانیک پرواز ) و آیروش خیلی سخت بود.
طراحی هواپیماش هم که سخت بود دیگه.
اون که 3 میشد.
ولی کلا امتحان ریاضیش آسون بود ولی بدبختانه من کم زدم 9 تا.
مکانیک پروازش ( مبحث مکانیک پرواز ) و آیروش خیلی سخت بود.
طراحی هواپیماش هم که سخت بود دیگه.
انشالله که هرچی خیر باشه برات پیش بیاد
حدود درصدهات ( اون چیزی که تو ذهنته که درست زدی) چند درصده؟ ریاضیش چطور بود به نظرت؟
خاک بر سرم!
ریاضی واقعا آسون بود. یه درصد هم نزدم. آخه امسال نخونده بودم.
سیالات 6(سوال) تایی زدم
طراحی اجسام هم یه 7 تایی جواب دادم. طراحی خیلی آسون بود.
زبان خیلی سخت بود. 1 بیشتر نزدم.
ولی ریاضی فکر کنم اگه تبدیلات لاپلاس رو حفظ می کردم خیلی خوب میزدم.
شما از کجا مطمئنی؟
پاسخنامه نیومده هنوز؟
منم دیروز کنکور مکانیک رو خراب کردم ... درکت میکنم حالا باز شما نخوندی اما من خوندم و خراب کردم! 6 ماه پدرم درومد .. به خدا خیلی سختی کشیدم اما دیروز خراب کردم
شما هم بهش فکر نکن انشالله که بهترین حالت ممکن برات پیش میاد
اصلا فکر نمی کردم هوافضا اینطوری بدن! فکر کنم کلا میانگین ریاضی بالا باشه
البته بد هم نزدی! سیالات کدوما رو زدی؟ البته اگه حوصله داری راجع بهشون فکر کنی ..
نه عزیز فکر نمیکنم!گزینه 1 موتور مستقیم به بال وصل شده بود (اشتباه است)
گزینه 2 که فاصلهی موثور ها زیاد بود. ( به بال قوی تری نیاز میشه)
گزینهی 4 هم که موتور زیر بال قرار گرفته بود و باید جلوتر از بال باشه.
بچه های اطرافتون چطور بودن؟
ما تو بوشهر 4 نفر بودیم. 90% بچه ها همون 10 دقیقه اول بلند شدن. توی دو کلاس بودیم. تو کلاسی که من بودم اینجوری بود. فقط سه نفر موندیم. شماها چطور؟
من که مکانیکم اصلا همچین چیزایی به عمرم ندیده بودمولی واقعا خوشم اومد خیلی مباحث جذابی دارین
منم ریاضی 12 تا زدم .. حیف که ریاضی مهندسی رو مرور نکردم ... واقعا حیف
به نظر من هم گزینه 1 واسه این سوال منطقی ترین جواب بود!نه عزیز فکر نمیکنم!
موتور مستقیم به بال وصل نبود. فکر کنم نزدیک بال بود. موتورهای جدیدو اینجوری می بندن. نمی دونم چی بگم. این بار سومه که این نوع سوال تکرار شده. تو سال های 87 90 88 هم تکرار شده بود.
من دینامیک امید داشتم اما یادم نمیاد چیزی زده باشم! فکر کنم اینو هم نزدم متاسفانه! کنترل 2-3 تا زدم با 1-2 تا هم ارتعاشاتدینامیک سوال اول اون دیسک چی زدی؟
اون که 3 میشد.
ولی کلا امتحان ریاضیش آسون بود ولی بدبختانه من کم زدم 9 تا.
مکانیک پروازش ( مبحث مکانیک پرواز ) و آیروش خیلی سخت بود.
طراحی هواپیماش هم که سخت بود دیگه.
بچه های اطرافتون چطور بودن؟
ما تو بوشهر 4 نفر بودیم. 90% بچه ها همون 10 دقیقه اول بلند شدن. توی دو کلاس بودیم. تو کلاسی که من بودم اینجوری بود. فقط سه نفر موندیم. شماها چطور؟
گزینه 1 موتور مستقیم به بال وصل شده بود (اشتباه است)
گزینه 2 که فاصلهی موثور ها زیاد بود. ( به بال قوی تری نیاز میشه)
گزینهی 4 هم که موتور زیر بال قرار گرفته بود و باید جلوتر از بال باشه.
من گزینه 2 رو زدم،یعنی چرخش برابر 1سوال 1 سیالات چی زدی؟(فشار در راستای جریان) و همچنین سوال چرخش حول مبدا؟
مشاهده پیوست 135646
Airbus A320-232 aircraft که تقریبا 150 نفره
مشاهده پیوست 135647
Boeing 777 حدود 400 نفر
اما با این حال من فکر کنم همون گزینه 1 که که دوستان میگن درست باشه!
یه سوال هم فشار سکون رو خواسته بود برای 2 تا ماخ مختلف، زدم فشار سکون برابر هستش اما فشار استاتیکه اونی که ماخش بیشتره کمتر از فشار استاتیک اون یکیه
خیلی اعصابم خورد شد، همین این ترم توربوماشین پاس کردم اما اون سوال عملکرد مثلث سرعت ها رو نزدم !! اه حیف
مگه فشار سکون برابر نیست با مجموع فشار استاتیک و فشار دینامیک؟ من چند ترم پیش دینامیک گاز پاس کردم فکر میکنم فشار دینامیک همون سرعت هستش و فشار سکون هم به دما بستگی داره نه به سرعت و همه جا برابرهمن زدم فشار استاتیک برابر اما طبق برنولی اونی که ماخش کمتره(سرعت کمتر) فشارش بیشتره...فکر کنم گزینه 4 بود! چون لوله پیتو فشار نقطه سکون رو میده دیگه...!
مگه فشار سکون برابر نیست با مجموع فشار استاتیک و فشار دینامیک؟ من چند ترم پیش دینامیک گاز پاس کردم فکر میکنم فشار دینامیک همون سرعت هستش و فشار سکون هم به دما بستگی داره نه به سرعت و همه جا برابره
چرا،فشار سکون برابره با مجموع فشار استاتیک و فشار دینامیک،اما فکر میکنم چون گفته در ارتفاع 10 کیلومتری جریان غیر لزج و تراکم ناپذیر فرض میشه و با استفاده از رابطه برنولی:
کاهش سرعت ====> افزایش فشار
افزایش سرعت ====> کاهش فشار
این سوال ریاضی جوابش چی میشد؟
(البته گزینه های 1 و 2 رو مطمئن نیستم که دقیقا همینا بودن!)
مشاهده پیوست 135659
من 3 رو زدم![]()
خب درسته، ولی اون فشاری که کم میشه فشار استاتیکه، یعنی شما میگین که فشار سکون کم میشه؟! فشار سکون مگه با سرعت تغییر میکنه؟