بامداد خونین جوان عاشق‌پیشه در روستا

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
جوان عاشق‌پیشه پس از انتقام خونین از خانواده دختر مورد علاقه‌اش در یک‌قدمی وی با شلیک گلوله‌ای خودکشی کرد.
این جنایت بامداد دیروز (شنبه 31 اردیبهشت‌ماه) در روستای اوجی‌تالار قائمشهر رخ داد و وقتی دختر جوان به ملاقات قاتل پدر، مادر و دایی‌اش رفت از وی شنید که قصدی برای زنده ماندن ندارد. همه‌جا تاریک بود که پسر جوان با اسلحه ساچمه‌ای به خانه دختر مورد علاقه‌اش حمله کرد. این پسر که در خواستگاری شکست خورده بود ابتدا پدر سپس مادر خانواده را هدف قرار داد و زمانی که دایی دختر جوان به هواخواهی آنان شتافته بود با شلیک به وی به سومین جنایت دست زد. گلوله دیگری نیز شلیک شد که مرد آشنای دیگری از ناحیه بازو مجروح شد و در همه این لحظات دختر جوان از وحشت در کمد دیواری خانه‌شان پنهان شده بود.
خودکشی در ملاقات با دختر جوان
رئيس دادگستري قائمشهر گفت: صبح شنبه شخصي پس از به قتل رساندن 3 تن از اعضاي يك خانواده در روستاي اوجي‌تالار قائمشهر با شليك گلوله به زندگي خود نيز پايان داد. سيدخليل اسماعيل‌نژاد ظهر دیروز در جلسه شوراي اداري قائمشهر اظهار داشت: بعد از نماز صبح شنبه با اعلام گزارش 3 جنایت در روستاي اوجي‌تالار قائمشهر و اعزام دادستان، بازپرس و تیم ویژه پلیس به منطقه و مشاهده اوضاع در هم ريخته خانه، ورود قاتل با زور و غلبه به خانه محرز شد. وي افزود: قاتل كه با 20بار خواستگاري از دختر خانواده با نظر منفي پدر خانواده مواجه شده بود بعد از ورود به خانه با شليك تير از يك تفنگ دولول ساچمه‌اي سر پدر خانواده را متلاشي كرده بود. رئيس دادگستري قائمشهر ادامه داد: مادر خانواده با برقراري تماس تلفني با برادر و اقوام خود واقعه را گزارش كرد كه قاتل با شليك تير دوم وي را نيز به قتل رساند.
وي بيان داشت: دايي دختر پس از آگاهي از واقعه به محل حادثه شتافت كه مورد اصابت گلوله دیگری واقع شده و از پای درآمد و مرد دیگری با اصابت گلوله به بازویش مجروح شد. اسماعيل‌نژاد با بيان اين مطلب كه با كنترل گوشي همراه دختر از آخرين پيامك ارسالي به قاتل مشخص شد وي از اين قضيه احتمالا بي‌اطلاع نبوده است، افزود: بلافاصله دستور دستگيري قاتل صادر و با تجسس نيروي انتظامي مكان اختفاي وي در 150 متري باغ خانه قربانیان مشخص شد. وي اظهار داشت: در آخرين گزارش‌ها از فرماندهي نيروي انتظامي قائمشهر مبني بر درخواست آنان از این قاتل براي تحويل اسلحه، وی درخواست ملاقات با دختر مورد علاقه خويش را كرد كه به سبب احتمال قتلي ديگر اين كار انجام نشد. رئيس دادگستري قائمشهر در ادامه افزود: با درخواست مكرر قاتل خشمگین براي ديدار با دختر خانواده و با توجه به آگاهي او از محل اختفاي دختر كه در كمد خانه مخفي شده بود اين مطلب كه قصد كشتن وي را ندارد محرز شد و وي در حالي كه اسلحه را بر زانوان خود قرار داده بود با دختر مورد علاقه‌اش ملاقات كرد. وي گفت: با حضور دختر، خواستگار با اعلام اين مطلب كه مي‌خواستم تو را تا ابد مصيبت‌زده كنم با شليك تير خلاص به زندگي خود پايان داد.
منبع
 

Similar threads

بالا