بازی Clumsy Ninja؛ وقتی می‌خواهید به یک نینجای دست و پا چلفتی جنگیدن بیاموزید!

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
بازی Clumsy Ninja یا به عبارتی نینجای دست و پاچلفتی یک بازی شبیه سازی است که توسط استودیو NaturalMotion Games عرضه شده است و شما نینجای خود را از یک دست و پاچلفتی به یک جنگجوی تمام عیار تبدیل می‌کنید و با نینجای خود به تعامل و دوستی خواهید رسید.
این بازی به صورت رایگان عرضه شده است و زمانی که برای نخستین بار وارد بازی می شوید هشدارها و گوشزدهایی برای اموزش به نمایش در می‌آیند که قابل غیر فعال کردن نیز هستند.



در ابتدا چند راه کار ساده برای رفاقت با نیجای خود به شما نشان داده می شود و شما می‌توانید با انگشتان خود حتی او را پرتاب کنید یا هر بلایی خواستید سر نینجای بینوا در بیاورید و زمانی که شما با نینجای خود رفیق شدید می توانید شروع به آموزش او برای تبدیل به یک نیجای ماهر کنید.
هدف در این بازی تربیت یک نینجای خوب و زرنگ و البته جنگجو است ولی مشکل این است که نینجای شما بیش از حد خوشحال !! تشریف دارند و شما باید زحمات زیادی برای افزایش تجربه او متحمل شوید که در این راه می‌توانید از تجهیزات ورزشی به هرماه اسباب بازی‌های متنوع وسایر روشها همچون ادب کردن او با پرتاب کردن استفاده کنید.

منو و گزینه های اصلی
برای دسترسی به تنظیمات بازی از علامت پیکان رو به بالا در پایین سمت راست و با اشاره به علامت چرخ دنده تنظیمات بازی هستند که شما می‌توانید در ان گزینه‌های اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی و تنظیمات صدا دسترسی پیدا کنید.
در هر زمان از بازی می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود بر روی یک آیتم نینجای خود را به سمت آیتم مورد نظر راهنمایی کنید.
در ضمن در سمت بالای صفحه سمت راست عکس دوربین وجود دارد که با گرفتن عکس از نینجای خود می‌توانید تصاویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
در ضمن اگر شما نمی‌دانید که چه بکنید پیرمرد ملقب به سنسی به کمک شما می‌آید و می‌‌توانید با کلیک بر روی آیکون کتاب در گوشه سمت چپ پایین به پاسخ سوال خود برسید.
پاکسازی: شما اگر تعداد زیادی ادوات تمرین و بازی را در محیط پراکنده کرده‌اید می توانید فورا با ضربه بر روی علامت جارو در انتهای نوار منو همه چیز را جارو کنید.



نکات ریز و درشت
-تقریبا همه چیز را در منوی اصلی که از طریق آیکون فلش در سمت راست پایین صفحه است قابل دسترسی است.
-در ضمن هر چقدر که نینجای شما پیشرفت می‌کند وسایل و محیط بیشتری برای او قابل دسترس است.
-شما می‌توانید از نینجای خود به عنوان یک کیسه بوکس بهره ببرید تا تجربه او نیز بالاتر رود .
- با پرتاب خربزه و سایر اشیای کروی به سیوی نینجای خود او را وادار کنید که یاد بگیرد که چگونه این اشیاء را منحرف کند.
-هر چقدر که نینجای شما تجربه بالاتری داشته باشد کتاب اون یز پربارتر خواهد شد

عکس یادگاری

شما می‌توانید یک عکس از نینجای خود را در هر زمان با استفاده از آیکون دروبین در سمت چب بالای صفحه گرفته و تصاویر را در توئیتر و یا فیس بوک به اشتراک بگذارید و در ضمن انرا به داخل آلبوم شخصی خود دانلود نیز کنید.

تمرین
بیشتر آموزش‌های نینجا یک دوره استراحت نیز برای نینجا در نظر گرفته است و شما می‌توانید این زمان استراحت را از طریق خرید داخل برنامه‌ای با سنگهای قیمتی کوتاه تر کنید.
با دریافت تمرینات بیشتر کمربندهای بیشتری به عنوان ورود به سطح بالا دریافت می‌کنید که در هر زمان از طریق دسترسی به کشوی لباس در طرف سمت چب باشگاه(نیاز به حرکت روی صفحه نمایش) را تغییر دهید.
برای بازکردن ایتم های جدید برای ورود به سطوح بالاتر شما باید ابزارهای جدید برای نینجای خود تهیه کنید که در برخی موارد شما می توانید آنها را با سنگ‌های قیمتی بدست آورید و یا اینکه با تمرینات بیشتر آن سطوح را قابل دسترسی کنید.

سنگ‌های قیمتی
شما با ورود به فیس بوک دو سنگ مجانی و با لایک کردن صفحه بازی نیز یک سنگ مجانی را بدست می آورید.
در ضمن با ورود به توئیتر دو سنگ گران قیمت به دست اورده و با ورود دوستان خود به بازی نیز جواهرات دیگری به دست خواهید اورد.
سنگ‌های قیمتی که بدست اوردن آنها سخت است و البته از طریق آیکون شکل مثبت در سمت راست بالای صفحه می‌توان از طریق خرید داخل برنامه‌ای به دست اورد که زمانی که تمرینات شما درسطح بالا بوده می توانید ایتم های آموزش را سریعا باز کنید و البته می توانید لباس خاص و یا ابزار دیگر را نیز خریداری کنید.
سکه‌ها در طول بازی به دست اورده می‌شوند و از انها برای خرید اموزش ابزار اساسی و لباس استفاده می‌شود و همچنین می‌توانید از خرید داخل برنامه‌ای نیز بهره ببرید.



صندوقچه اسرار
صندوقچه شامل لباس‌های خاص و سایر موارد عتیقه برای نینجا است که انحصارا از طریق خرید داخل برنامه‌ای و خرج پول واقعی قابل دسترس است .
در انتهای باشگاه و در کنار کمد لباس پوستری وجود دارد که شما با کلیک بر روی آن به نقشه سفر طول و دراز و مراحلی که در پیش رو دارید دست پیدا می‌کنید که راه‌های نینجا نام دارد.

لینک دانلود از فروشگاه آی‌تونز
 

Similar threads

بالا