اگر ناپدید شدیم هواپیما این شکلی بود

مسعود.م

متخصص والیبال باشگاه ورزشی
کاربر ممتاز
"کُر پَن" مسافر هلندی پرواز ام اچ 17 هواپیمایی مالزی در لحظه سوار شدن به هواپیمای بوئینگ 777، عکسی از آن در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشت و نوشت: «اگر ناپدید شدیم، هواپیما این شکلی بود!» اشاره‌ای طنزآمیز به ماجرای هواپیمای مالزی و 239 مسافرش در هشت مارس 2014 که ظاهرا در انتهای اقیانوس هند ناپدید شد.
اما پن قطعا نمی دانست سرنوشت مشابهی در انتظار او نیز خواهد بود...




خبرگزاری روسی اینترفکس گزارش داد یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 مالزی با 295 مسافر که از آمستردام عازم کوالالامپور بود، روز پنجشنبه در اوکراین و در نزدیکی مرز روسیه سرنگون شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از اینترفکس روسیه، این هواپیمای مسافربری در ارتفاع 10 کیلومتری در شرق اوکراین در حال پرواز بود که مورد اصابت قرار گرفت و سرنگون شد.

یک مقام آگاه در وزارت کشور اوکراین به خبرگزاری اینترفکس گفته است: این هواپیما را یک فروند موشک زمین به هوا سرنگون کرده است.

در همین حال، یک سخنگوی هواپیمایی مالزی ضمن تائید ˈیک سانحهˈ در یکی از پروازهای خود گفت که بزودی بیانیه ای در این زمینه صادر می شود.

خبرنگار اسکای نیوز از مسکو به نقل از گزارش های رسانه ای در روسیه گزارش داد که این هواپیما در محلی سرنگون شده که به تازگی و در بحبوحه تنش ها بین روسیه و اوکراین ، صحنه نبردهای سنگین بین گروههای متخاصم بوده است.

خبرگزاری ایتارتاس نیز به نقل از سازمان هواپیمایی اوکراین اصابت موشک به هواپیمای مسافربری مالزی را تایید کرد.

هواپیمای یاد شده از آمستردام عازم کوالالامپور بود و در ارتفاع بیش از 10 هزار متر پرواز می کرد.

این هواپیما ساعت 19 و 13 دقیقه به وقت مسکو در منطقه ای در استان دونتسک در 60 کیلومتری مرز روسیه سقوط کرده است.

هواپیما قرار بود ساعت پنج و 23 دقیقه عصر دیروز به وقت محلی وارد حریم هوایی روسیه می شد.
 

جینگیلبرت

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عصرایران - یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به خطوط هوایی مالزی در مرز اوکراین و روسیه مورد هدف یک موشک با منبع شلیک ناشناس قرار گرفت و هر 295 مسافر آن کشته شدند. روس ها و اوکراینی ها همدیگر را متهم به این جنایت می کنند.
تصاویر نشان می دهند این هواپیما بعد از اصابت موشک به قطعات بسیار ریز تبدیل شده و جز چند تکه از آن که در منطقه سقوط پخش شده اند، جز تلی از خاکستر و قطعات ریز شده و 295 جسد،چیزی نمانده است.

 

Similar threads

بالا