aseman 2010
عضو جدید
اعجاز واقعي چيست
سلام به همه دوستان
دوست دارم يه بحث جديدي رو باز كنم كه اميدوارم به كمك هم بتونم نتايج خوبي ازش برداشت كنيم
فكر مي كنم كسب احساس ارامش دروني به معناي واقعي يه موهبت الهي است كه ميشه كسبش كرد البته اگر بدونيم كه بهش احتياج داريم.
توي اين دنيايي كه هركسي به دنبال كارهاي خودشه وهيچ كس نمي تونه روي كسي حساب باز كنه ادم ها ارامش درونيشونو از كجا مييارن آيا ميشه هميشگي به كمك هاي اطرافيانمون توي بحران هاي سخت زندگيمون حساب باز كنيم.
آيا داشتن يه خانواده خوب يه همسر خوب يه شغل خوب ويا كسب مدارج علمي بالاويا پول وثروت به آدمي احساس ارامش دروني ميده ؟
شايد يكي از مشكلاتي كه امروزه جوامع با ان دست وپنجه نرم ميكنند مشكلات وبحران هاي رواني است كه مخصوصا قشر جوان با اون مواجه هستند كه اين مشكلات اكثرا ناشي از تلاطم هاي وجودي است وچرا چرا هايي كه دائما براي توجيه ناكامي ها در زندگي گفته ميشود پس چه خوبه براي كه بهتر زندگي كنيم بياموزيم كه چطور وجود خود را سرشار از آرامش كنيم تا با اين آرامش به هرآنچه كه مي خواهيم در زندگي دست يابيم.
در مورد احساسي صحبت ميكنم كه شايد حداقل هركدوم از ما اون رو در زندگيمون يكبار تجربه كرده باشيم.
اصلا اين ارامش دروني چيه وچطور ميشه كسبش كرد آيا مخصوص قشر خاصي از مردم دين داره ويا نه هركسي مي تونه كسبش كنه وچه راه هايي وجود داره كه اين موهبت الهي رو كه به نظر خيلي ها اعجاز واقعي است در درونمون دائمي كنيم؟
ما اشرف مخلوقاتيم وشايسته بهترين ها
خداوند من را در راهي قرار داد كه بهتر ببينم ودرست ترين ها را انتخاب كنم واز اين انتخاب سرشار از آرامش ورضايت شوم.
اميدوارم شما هم چراغ هاي دلتون رو روشن كنيد وسر شار شويد از اين عشق واحساس كنيد آرامش را
چنانچه راه را بيابي
ديگران تورا خواهند يافت
در حال عبور از خيابان
به طرف در خانه ات كشيده خواهند شد
اين راه شنيدني نيست
در صدايت طنين خواهد افكند
اين راه ديدني نيست
در چشمانت منعكس خواهد شد
سخني از لائوتزو
سلام به همه دوستان
دوست دارم يه بحث جديدي رو باز كنم كه اميدوارم به كمك هم بتونم نتايج خوبي ازش برداشت كنيم
فكر مي كنم كسب احساس ارامش دروني به معناي واقعي يه موهبت الهي است كه ميشه كسبش كرد البته اگر بدونيم كه بهش احتياج داريم.
توي اين دنيايي كه هركسي به دنبال كارهاي خودشه وهيچ كس نمي تونه روي كسي حساب باز كنه ادم ها ارامش درونيشونو از كجا مييارن آيا ميشه هميشگي به كمك هاي اطرافيانمون توي بحران هاي سخت زندگيمون حساب باز كنيم.
آيا داشتن يه خانواده خوب يه همسر خوب يه شغل خوب ويا كسب مدارج علمي بالاويا پول وثروت به آدمي احساس ارامش دروني ميده ؟
شايد يكي از مشكلاتي كه امروزه جوامع با ان دست وپنجه نرم ميكنند مشكلات وبحران هاي رواني است كه مخصوصا قشر جوان با اون مواجه هستند كه اين مشكلات اكثرا ناشي از تلاطم هاي وجودي است وچرا چرا هايي كه دائما براي توجيه ناكامي ها در زندگي گفته ميشود پس چه خوبه براي كه بهتر زندگي كنيم بياموزيم كه چطور وجود خود را سرشار از آرامش كنيم تا با اين آرامش به هرآنچه كه مي خواهيم در زندگي دست يابيم.
در مورد احساسي صحبت ميكنم كه شايد حداقل هركدوم از ما اون رو در زندگيمون يكبار تجربه كرده باشيم.
اصلا اين ارامش دروني چيه وچطور ميشه كسبش كرد آيا مخصوص قشر خاصي از مردم دين داره ويا نه هركسي مي تونه كسبش كنه وچه راه هايي وجود داره كه اين موهبت الهي رو كه به نظر خيلي ها اعجاز واقعي است در درونمون دائمي كنيم؟
ما اشرف مخلوقاتيم وشايسته بهترين ها
خداوند من را در راهي قرار داد كه بهتر ببينم ودرست ترين ها را انتخاب كنم واز اين انتخاب سرشار از آرامش ورضايت شوم.
اميدوارم شما هم چراغ هاي دلتون رو روشن كنيد وسر شار شويد از اين عشق واحساس كنيد آرامش را
چنانچه راه را بيابي
ديگران تورا خواهند يافت
در حال عبور از خيابان
به طرف در خانه ات كشيده خواهند شد
اين راه شنيدني نيست
در صدايت طنين خواهد افكند
اين راه ديدني نيست
در چشمانت منعكس خواهد شد
سخني از لائوتزو