اسید پاشی روی صورت آمنه!!!!

فاطمه خانووم

عضو جدید
آمنه بهرامی که پیش از این تقاضای حکم قصاص از دادگاه برای مجید عامل اسید پاشی صورتش کرده بود، صبح امروز پیش از اجرای حکم قصاص، از اجرای آن صرف نظر کرد.
بر اساس این گزارش حادثه ای که برای آمنه رخ داد آن چنان ابعاد گسترده ای یافت که برای نمونه بخش خبری سایت یاهو، با اختصاص گزارشی به شرح تراژدی آمنه پرداخت و واقعه را اینطور شرح داد: مجید در سال ۸۸ به اتهام اسید پاشی به صورت همکلاسی خود آمنه بهرامی محکوم به اجرای حکم قصاص چشم در برابر چشم شد. در اواسط اردیبهشت ماه امسال پیش از اجرای حکم، قصاص مرد اسیدپاش به تعویق افتاد. اما با رسیدن موعد قصاص در حالیکه همگان فکر می کردند بزودی مجید نیز به تاوان جنایتی که مرتکب شده، چشمانش را با تزریق اسید از دست خواهد داد، به ناگاه در میان تعجب همگان، آمنه از قصاص صرف نظر کرد.
آمنه بهرامی در گفت و گو با رسانه های داخلی در توجیه دلیل خود برای بخشش مجید گفت: خداوند در قرآن از قصاص سخن گفته اما در همان جا بخشش را هم توصیه می‌کند و بخشش را بسیار بزرگ‌تر از قصاص دانسته است و من کار بزرگ‌تر را انجام داده‌ام.
وی در ادامه می‌گوید: من ۷ سال تمام تلاش کردم تا به قضات و مردم ثابت کنم که مجازات فردی که به صورت دیگری اسید می‌پاشد قصاص است. اما امروز من از اجرای آن صرف نظر کردم چون این حق من بود.
آمنه در ادامه افزود: من این کار را به خاطر کشورم انجام دادم، چون در حال حاضر تمام کشورها نظاره‌گر ما هستند و منتظرند که چه اتفاقی می‌افتد.
عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران هم در این باره گفت: بر اساس قانون، آمنه بهرامی دیه نقدی و خسارتی که در اثر جراحات به وی وارد شده را تقاضا کرده که این حق هر قربانی است اما در مورد جرئیات آن چیزی نگفت.
جعفری دولت‌آبادی افزود: «دستگاه قضایی درباره اجرای حکم مصمم بود ولی آمنه خود در بخشیدن قصاص این مرد قاطع بود.»
قابل یادآوری است که چندی پیش یکی از روزنامه‎ها نیز به نقل از آمنه این طور تیتر زد: «من خواهان ۲ میلیون یورو به منظور تضمین زندگی و آینده‌ام هستم و نه برای درمان. تنها در این صورت است که من از قصاص مجید می‌گذرم.»
آمنه که هنگام آشنایی با مجید در سال ۸۳ بیست‌ و‌ چهار سال داشت، سال‌هاست که در اسپانیا برای ترمیم جراحاتش تحت درمان است.
وی از ناحیه ۲ چشم نابینا است و هنوز از ناحیه صورت و بدن جراحات سنگینی دارد.
در سال ۸۹ دیوان عالی نیز حکم دیگری را در مورد مردی که به صورت مردی دیگر که عاشق زن وی بود، اسید پاشید، اجرا کرد.
با توجه به جنجالی بودن این پرونده و حساسیت‌های آن، خبر بخشش آمنه بهرامی امروز به عنوان سوژه اصلی اکثر خبرگزاری‌های جهان تبدیل شده است و جزو اخبار مهم سایت یاهو نیز قرار گرفت






 

taraneh_de

عضو جدید
به نظر من آمنه اشتباه بزرگی کرده. این جور حیوانات انسان نما باید قصاص بشن تا عبرت بشه برای همگان. کسی که به خاطر یه اختلاف یا سوءتفاهم یا هر چیزی حاضر میشه با پاشیدن اسید زندگی یه آدم رو تباه کنه از حیوان هم بدتره و باید مثل حیوانات یا حتی بدتر از حیوانات باهاش برخورد بشه اگه من قانون گزار بودم مرتکب کننده یه سری جرم ها مثل تجاوز و اسیدپاشی رو حیوان تلقی میکردم که دیگه حکمش از قانون انسانها تبعیت نمی کنه و به خانواده قربانی اجازه میدانم هر طوری که میتونه و دوست داره ازش انتقام بگیره اینطوری این جور جرم ها کمتر تکرار میشه.
 

beik

عضو جدید
خدا صبرش بده:cry:

طرف و بدن دست من زجر كش مي كنم ژوستشو تيكه تيكه مي كنم ..................
 

niaz**

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا تو صورتش اسید پاشید؟نکنه عاشقش بوده؟

خاک تو سر نامردش کنن که یه همچی کاری رو با یه بنده خدا کرده..
 

Similar threads

بالا