استخدام شرکت ملی گاز ایران [ آزمون کتبی + مصاحبه علمی + مصاحبه عقیدتی + طب صنعتی ]

Yadavaran

عضو جدید
رئوس بسته جامع خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت اعلام شد

رئوس بسته جامع خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت اعلام شد

از سوی کریم سلحشور؛



رئوس بسته جامع خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت اعلام شد

معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت با اشاره به موافقت وزیر نفت از تدوین و تصویب بسته جامع خدمات رفاهی صنعت نفت خبر داد و رئوس آن را تشریح کرد.

به گزارش پانا نیوز به نقل از سایت معاونت منابع انسانی، کریم سلحشور در این باره افزود: این طرح با هدف فراهم‌کردن زمینه و بستر لازم برای رسیدگی به امور رفاهی، حمایتی و معیشتی کارکنان صنعت نفت با تاکید بر مناطق عملیاتی تدوین شده است.

وی رویکرد اصلی طرح جامع خدمات رفاهی و حمایتی کارکنان صنعت نفت را ارائه راه‌حل‌ها، راهکارها و برنامه‌های اجرایی کوتاه، میان و بلند مدت دانست.

این مقام مسئول در ادامه گفت: این برنامه‌ها دارای اثرات ماندگار و غیرموقتی در راستای نیازهای اساسی و انگیزشی نیروی انسانی شاغل و بازنشسته خواهد بود.

معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت با بیان اینکه در این طرح همه موارد مرتبط با وضعیت رفاهی کارکنان مورد نظر قرار گرفته است، تشریح کرد: مسائل مربوط به حقوق و دستمزد، ارتقاء وضعیت بهداشت و درمان، خدمات بانکی و تسهیلات، مسکن سازمانی و شخصی و مسکن مهر و سایر مواردی که موجب افزایش انگیزه کار و تلاش در بین کارکنان است، در این بسته مد نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: این طرح به صورت فرآیندی یکپارچه از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی در مسائلی مانند مسکن، بهداشت و درمان، برنامه‌های رفاهی- آموزشی- فرهنگی، تسهیلات طرح حمایت آتی و اعتبارات و افزایش وام‌های مختلف تهیه شده است.

به گفته سلحشور باتوجه به اینکه برخی برنامه‌های اجرایی در نتیجه تدوین و ابلاغ این بسته ماهیت سلامتی (بهداشت و درمان)، رفاهی و خدماتی دارند، جهت انجام مأموریت فوق اداره کل ورزش به اداره کل توسعه رفاهی، ورزش و سلامت تغییر نام و توسعه پیدا کرده است.
 

Yadavaran

عضو جدید
پیگیری های روز سه شنبه 24تیرماه 1392


باسمه تعالی

پیگیری های روز سه شنبه 24تیرماه 1392

امروز به همراه 3 نفر دیگر از نمایندگان معترضین با استاندار بوشهر جناب آقای حسنوند جلسه ای جهت پیگیری موضوع داشتیم که حدود 45 دقیقه به طول انجامید.
در این جلسه به تشریح هر آنچه که بر ما بومیان استان در تهران گذشت و همچنین از جلسه ای که هفته قبل با حضور نمایندگان وزارت نفت برگزار گردید، پرداختیم.
جناب استاندار نیز با گلایه از کم توجهی مدیران نفتی در حل ریشه ای این موضوع ، اعلام کردند که بنده از همه جوانب این مشکل همیشگی جوانان استان که یکی از خواسته های بحق مردم این دیار در پی موجود منابع عظیم انرژی و به دنبال آن صنایع نفت و گاز در استان بوشهر است، اطلاعات کامل دارم و پیگیری های جدی و مستمری در این زمینه در حال انجام است که امیدواریم با دعای شما عزیزان به سرانجامی مطلوب برسد. ایشان اضافه کردند: در روز اول حضور در استان بوشهر دستور ایجاد دفتر شماره 2 استانداری در عسلویه را دادم ولی با بی مهری بعضی از افراد روبرو گردید.
ایشان افزودند که چرا باید همه آلایندگی ها و مضرات این صنایع برای مردم استان باشد ولی دریغ از حل این قبیل مشکلات.ایشان افزودند که با ایجاد معاونت انرژی در استانداری، گام موثری در حل این مشکلات می توان برداشت که این موضوع در حال پیگیری و انجام است.

بعد از اتمام جلسه با استاندار، به دفتر نمایندگی ولی فقیه رفته و با آقای جعفری نماینده ویژه حضرت آیت الله صفایی بوشهری در موضوع اعتراض به شرکت گاز، دیدار و به گفتگو پرداختیم.
و هنگامی که از جناب جعفری پرسیدیم که آیا نمایندگان نفت لیست بومیان پذیرفته شده را ارسال کردند یا نه با این جواب روبرو شدیم که آقای حاجی حیدری طی تماسی که با بنده داشته گفته اند که امکان ارسال لیست نیست و سه نفر از نمایندگان معترضین به تهران آمده و لیست را ببینند و به اعتراض آنها به این شکل رسیدگی خواهد شد.
هر 4 نفر ما، مخالفت شدید خود را با این موضوع اعلام نموده و پیرامون این قضیه جدید که عملی پر از ابهام از طرف وزارت نفت در جهت ارسال لیست مربوطه به دفتر نماینده ولی فقیه در استان بود به بحث پرداختیم.
سرانجام از آقای جعفری خواسته شد که جلسه ای مجدد با حضور شخص آیت الله صفایی بوشهری داشته باشیم و بطور مستقیم این مشکل را درمیان بگذاریم.

دوستان عزیز این اقدام وزارت نفت در عدم ارائه لیست، عملی بود که شبهه و شک ما را نسبت به سایر مسائل موجود بیشتر و بیشتر کرد.
 

Yadavaran

عضو جدید
مراحل معاينات طب صنعتي براي داوطلبان استخدامي نفتيكي از مراحل آزمون استخدامي در صنعت نفت طب صنعتي است كه پس از قبولي داوطلبان در آزمون كتبي، آزمون روانشناختي و مصاحبه تخصصي، همزمان با مراحل گزينش انجام مي‌گيرد. اگرچه بيش از 85 درصد از شركت‌كنندگان، طب صنعتي را با موفقيت پشت سر مي‌گذارند ولي گذراندن آن نياز به ملزوماتي دارد كه در قالب گفتگويي تشريح شده است.
دكتر علي بهزادي معاون طب صنعتي و بهداشت تهران افزود: بيش از 85 درصد از داوطلبان در مرحله طب صنعتي پذيرفته مي‌شوند.


وي با بيان اينكه اعلام نتيجه معاينات طب صنعتي به چهار حالت «مناسب، نامناسب، داراي محدوديت شغلي وبازنگري بعد از اقدامات درماني» منتج مي‌شود، خاطرنشان كرد: به طور معمول فقط حدود 15 درصد از داوطلبان در مرحله نامناسب قرار مي‌گيرند وساير افراد پذيرفته مي‌شوند.


دكتر بهزادي در تشريح حالت سوم (داراي محدوديت شغلي) گفت: اگر فرد محدوديت‌هايي را كه طب صنعتي براي آن شغل مربوطه در نظر گرفته رعايت كند، براي آن شغل مناسب تشخيص داده مي شود. بنابراين كساني كه محدوديت شغلي دارند در گروه نامناسب قرار نمي‌گيرند و در نهايت تاييد خواهند شد.


وي با بيان اينكه مراحل طب صنعتي داراي استانداردهاي متفاوتي هستند، تصريح كرد: راحت ترين دستورالعمل معاينات براي مشاغل اداري و سخت‌ترين آن‌ها براي مشاغل سخت مانند آتش‌نشاني، غواصي و حراست است.


به گفته اين مقام مسئول براي متقاضيان استخدام يك سري استاندارهاي اوليه سلامت وجود دارد كه بايد شرايط سلامت فرد وشغل با هم هماهنگ باشند و اين مهم‌ترين نكته در انتخاب و تصميم‌گيري نهايي است؛ بنابراين در مراحل استخدامي صرفا به دنبال افرادي كه صد درصد سالم هستند، نيستيم و شرايط هريك متفاوت از ديگري است.


رييس معاينات طب صنعتي درباره آيتم بازنگري بعد از 6 ماه تشريح كرد: در صورتي كه برخي داوطلبان داراي مشكل خاصي ‌باشند كه در هنگام انجام معاينات، امكان تعيين تكليف قطعي براي آن نباشد، اين دسته از داوطلبان بايد يك پروسه زماني و درماني را بگذرانند و دوباره ارزيابي شوند.


تلقين منفي نكنيد


وي با تاكيد بر اينكه هيچ كس نبايد فكر كند كه در معاينات استخدام رد مي‌شود، تصريح كرد: داوطلب حتما بايد مراجعه كرده و معاينات را انجام دهد زيرا بعد از آن تصميم‌گرفته مي‌شود كه سمت مورد نظر براي داوطلب متناسب است يا خير؛ همچنين داوطلبان نبايد هيچ‌گونه پيش‌داوري و قضاوت پيش از انجام معاينات، از خودشان يا سيستم داشته باشند.


دكتر بهزادي افزود: داوطلبان از شركت درمعاينات طب صنعتي نگران نباشند و با ديدگاهي مثبت در اين مرحله شركت كنند زيرا هر گونه نگراني و استرس بر روي نتايج معاينات تاثير گذار است .


وي بيشترين گروه ردشدگان در مرحله طب صنعتي در بخش‌هاي عملياتي را مربوط به ناهنجاري‌ها و مشكلات بينايي و شنوايي دانست و اظهار كرد: براي مثال بيشتر داوطلبان به دليل ضعف شديد بينايي و ديد يك چشمي و كوررنگي در سيستم رد مي‌شوند، لازم به ذكر است كه كوررنگ‌ها براي برخي از مشاغل عملياتي مناسب نيستند.


مراحل طب صنعتي


معاون معاينات طب صنعتي و بهداشت تهران گفت: مدت انجام طب صنعتي معمولا بين دو تا سه روز بوده و شامل پروتوكلي زير مي‌شود: همراه داشتن مدارك لازم، آمادگي جهت آزمايشات و تست‌هاي تشخيصي، انجام اپتومتري، اديومتري، راديولوژي، تست اعتياد، تست روان سنجي(در صورتي كه در اين زمينه مشكلي باشد به بخش روانپزشكي معرفي مي‌شوند)، اسپيرومتري ( تست تنفس)،انجام نوار قلب، سنجش قد و وزن، تست تعيين توان هوازي براي گروه آتش‌نشان،غواصان و حراست؛ معاينه پزشك و مشاوره‌هاي تخصصي. لازم است مراجعين در سلامت بوده و در حالت بيماري به خصوص بيماري‌هاي فصلي جهت معاينات مراجعه نكنند زيرا بيماري‌شان بر روي سير آزمايشاتشان تاثير سوء دارد .


دكتر بهزادي با بيان اينكه اگر مشكلي در پرونده داوطلب باشد به كميسيون استخدام ارجاع داده مي شود، گفت: در نهايت كميسيون استخدام از نظر احراز سمت به منظور اشتغال به كار يا رد كردن تعيين تكليف مي‌كند.


مداركي كه بايد همراه داوطلب باشد


به گفته وي داشتن سابقه عمل جراحي موجب قبول‌نشدن داوطلب نمي‌شود زيرا تاكيد بر انتخاب انسان‌هاي صد درصد سالم براي استخدام نيست ولي هر داوطلبي كه عمل جراحي انجام داده است، سابقه پزشكي را نيز همراه داشته باشد به اين دليل كه پروسه معاينات را براي داوطلب و تصميم گيري را براي طب صنعتي آسان‌تر مي‌كند .


معاون طب صنعتي و بهداشت تهران گفت: داوطلباني كه معافيت پزشكي داشته‌اند حتما بايد نتيجه استعلام از نظام وظيفه را همراه داشته باشند تا از طريق داوطلب يا نيروي ديگري براي واحد طب صنعتي ارسال شود. همچنين مدرك شناسايي معتبر و 6 قطعه عكس 4*3 از ديگر مواردي است كه داوطلب به هنگام مراجعه براي طب صنعتي بايد به همراه داشته باشد.


وي با بيان اينكه معاينات استخدام بيشتر فقط در تهران انجام مي‌پذيرفت، افزود: هم‌اكنون براي سهولت داوطلبان از نظر اقامت در چند منطقه ديگر در سطح كشور مانند ماهشهر، اهواز، شيراز، اصفهان، مشهد و آبادان هم برگزار مي‌شود .


دكتر بهزادي با اعلام امكان اعزام تيم سيار براي انجام معاينات طب صنعتي تبيين كرد: براي كساني كه در مناطقي دور افتاده هستند و امكان اعزام‌شان به تهران دشوار است، در صورت مكاتبه با اين امور، يك تيم سيار براي انجام معاينات به منطقه اعزام مي‌شود؛ از سوي ديگر به‌منظور پايش سلامت كاركنان، معاينات طب صنعتي بعد از استخدام هم به صورت ادواري در دو گروه اداري و عملياتي ادامه دارد.


وي تصريح كرد: معاينات طب صنعتي در گروه اداري طي يك فرآيند دو تا سه سال انجام مي‌شود و براي مشاغل عملياتي ساليانه معاينات اجرا مي‌شود، است؛ از طرفي براي مشاغل ويژه هر 6 ماه معاينات ادواري صورت مي‌گيرد زيرا با انجام به موقع اين معاينات پيشگيري از بروز بيماري‌هاي شغلي ميسر مي شود و سلامت شاغلين تضمين خواهد شد.


به گفته دكتر بهزادي انجام طب صنعتي موجب مي‌شود شاخص غيبت از كار پايين آمده و افراد به صورت سالم و تندرست كار كنند. همچنين با توجه به قانون كار، هر كسي كه مشغول به كار مي‌شود بايد تاييديه پزشكي همراه داشته باشد كه اين تاييديه پزشكي با انجام مراحل طب صنعتي امكان پذير مي شود .


نحوه اعلام نتايج معاينات طب صنعتي


رييس معاينات طب صنعتي يادآوري كرد: نتايج طب صنعتي از طريق مكاتبه واحد طب صنعتي است كه يا به صورت تك تك براي افراد ارسال مي‌شود و يا اگر رابطي در تامين نيروي انساني معرفي شده باشد، نتايج را از طب صنعتي تحويل مي‌گيرد.


وي همچنين در مورد معاينات دوره‌اي افزود: در اين رابطه هم نتايج نيز ارسال مي‌شود، به تازگي مذاكره‌اي با مديريت سيستم جامع نفت صورت گرفته كه اگر به نتيجه برسد، ميتوان به صورت انلاين افراد از طرف اداره هايشان معرفي و پس از انجام معاينات؛ نتايج از طريق همين سيستم انكان پذير خواهد بود كه با اين كار سرعت و صحت اطلاعات افزايش مي يابد .


بر اساس اين گزارش، واحد معاونت طب صنعتي و بهداشت تهران كه زير مجموعه سازمان بهداشت و درمان است؛ كليه ادارات نفت را كه در تهران مستقر هستند، تحت پوشش قرار مي دهد.

همچنين واحد سازمان بهداشت و درمان بيست منطقه درماني دارد كه يك منطقه آن در تهران است. كميسيون استخدام نيز فقط در تهران مستقر است كه اگردرمناطق ديگر پرونده‌اي دچار مشكل شود، به تهران ارجاع داده مي‌شود
 

Yadavaran

عضو جدید
مراحل و محتواي آزمون ها و ارزيابي داوطلبان استخدام
مراحل استخدام در شرکت ملی گاز

  • [*=center]مراحل و محتواي آزمونها و ارزيابي داوطلبان استخدام
جهت تعيين سطح معلومات عمومي، پايه و دانش فني و ارزيابي روانشناختي داوطلبان استخدام در مقاطع مختلف تحصيلي، آزمون هاي علمي (اعم از كتبي و مصاحبه) به شرح ذيل بعمل مي آيد.

1- آزمون ( كتبي)
الف مقاطع تحصيلي
(1) كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد :
از داوطلبان استخدام در اين مقاطع آزمون كتبي شامل ادبيات فارسي، زبان انگليسي، كامپيوتر و دروس تخصصي مرتبط با مقطع و رشته تحصيلي (حسب مورد) بعمل مي آيد.
(2) دكتري :
از داوطلبان استخدام در مقطع دكتري آزمون كتبي به روش فرع (1) بعمل نخواهد آمد، مگر از پزشكان عمومي كه محتواي آزمون شامل ادبيات فارسي، زبان انگليسي، كامپيوتر و دروس تخصصي رشته پزشكي خواهد بود. كليه داوطلبان استخدام در مقطع دكتري در ارزيابي روانشناختي و مصاحبه شركت خواهند نمود.
ب امتيازات :
امتياز هر يك از دروس آزمون كتبي در كليه مقاطع 100 و ميانگين آنها بعنوان نتيجه امتياز آزمون مذكور محسوب مي شود.

تبصره1- براي ورود به مرحله بعد، ميانگين كل آزمون كتبي داوطلب بايد حداقل 60 بر مبناي100 باشد.
تبصره 2- در موارد خاص كه تعداد پذيرفته شدگان در مرحله آزمون كتبي كمتر از حد نصاب لازم براي مرحله بعد باشد مي توان حداقل 60 درصد ميانگين امتيازات نفرات اول تا سوم هر رشته در آن آزمون را براي ورود به مرحله بعد ملاك قرار داد. تعيين درصد مربوط حسب گزارش شركت ها از وضعيت نمرات خام داوطلبان به تفـكيك مقطع و رشته تحـصيلي با تـوجه به سـقف مجوزهـاي مـأخوذه و تعـداد افـراد براي ورود به مـرحله بـعد در هر رشـته تحـصيلي، با موافقت معاون توسعه منابع انساني و مديريت خواهد بود.
ج انتخاب داوطلبان استخدام در مرحله آزمون كتبي با رعايت تبصره­ هاي زير صورت مي پذيرد :
تبصره1 تعداد نفرات انتخاب شده در مرحله آزمون كتبي ، دو برابر تعداد كل مورد نياز خواهد بود و افراد داراي بالاترين امتياز به ترتيب ، براي ورود به مراحل بعدي انتخاب
مي شوند .

تبصره2- داوطلبان ثبت نام شده واجد شرايط و مشخصه هاي دانش آموختگان ممتاز ، در زمان استخدام ، به تفكيك مقطع تحصيلي كارشناسي ارشد / دكتري ، بر مبناي شاخص هاي ممتازي مندرج در بند (1) قسمت {6-01-2}، ارزيابي و براساس احراز بيشترين فراواني شاخص ها ( معدل فارغ التحصيلي ، رتبه فارغ التحصيلي ، بنياد ملي نخبگان ، دانشجوي نمونه كشوري) به ترتيب اولويت امتياز و مابقي داوطلبان با توجه به فراواني شاخص هاي احراز شده در اولويت بعدي قرار مي گيرند. در شرايط مساوي بودن فراواني شاخص ها ، اولويت انتخاب براي دعوت به مصاحبه ، براساس فراغت از تحصيل به ترتيب از دانشگاه هاي مندرج در فرع (2) جزء (الف) بند (1) قسمت {6-01-2} و تبصره ذيل آن ، ساير دانشگاههاي دولتي مندرج در فرع (1) جزء (الف) بند (1) قسـمت {6-01-2} ، دانشـگاه هاي مندرج در فرع (3) جزء (الف) بند (1) قسـمت {6-01-2} و نهايتاً ساير واحدهاي دانشگاهي فرع (3) جزء (الف) بند (1) قسمت {6-01-2} صورت مي پذيرد.

2- آزمون هاي استعداد و ارزيابي روانشناختي
هدف از انجام آزمون هاي فوق، تشخيص سلامت روان و تناسب ويژگيهاي رفتاري و شناختي و شخصيتي فرد با ويژگيهاي شغل مورد نظر و همچنين تشخيص ميزان سازگاريعمومي فرد با انواع فعاليتهاي حرفهاي و محيط سازماني ميباشد.آزمونهاي فوق شامل آزمونهاي شناختي (آزمون هوش عمومي و آزمون استعدادهاي شناختي)، آزمونهاي رواني حركتي، آزمونهاي شخصيت و آزمونهاي رغبتها ، نگرش ها و ارزشها مي باشند . هر يك از اين آزمونها به فراخور نياز به تنهائي يا با ديگري
مي تواند مورد استفاده قرار گيرد. اين ارزيابي كه ترجيحاً توسط يكي از مراكز مطالعات و خدمات روانشناسي صنعتي سازماني مورد تأييد معاون توسعه مـنابع انساني و مديريت صورت مي گيرد، به صـورت كتبي / شفاهي و يا هر دو ، براساس استانداردهاي موجود انجام خواهد شد.

3- مصاحبه
ملاك ورود به مرحله مصاحبه نتيجه آزمون كتبي و يا روانشناختي (حسب مورد) خواهد بود. مصاحبه در دو بخش تخصصي و ارزيابي روانشناختي انجام مي گيرد.
هدف از بخش تخصصي مصاحبه، ارزيابي فعاليتها و تجارب كاري مرتبط با شغل و رشته تحصيلي، بررسي توانمنديها و قابليت هاي فرد در رابطه با دانش فني و تخصصي و ديگر مهارت هاي متقاضي مي باشد. مجموع امتيازات بخش مصاحبه تخصصي100 خواهد بود. كسب حداقل 40 درصد امتياز مرحله مصاحبه تخصصي جهت انتخاب در رديف قبول شدگان الزامي و امتياز كمتر از آن به منزله عـدم پذيـرش نهايي متقاضـي مي باشد . جهت استـخدام دانش آموخـتگان ممتاز ( موضوع قسمت {6-01-2}) حد نصاب فوق در مرحله مصاحبه، 50 درصد امتياز ملاك عمل قرار مي گيرد.
در بخش ارزيابي روانشناختي مصاحبه، داوطلب از بعد سازگاري روانشناختي، چگونگي تعاملات و مهارتهاي اجتماعي و مهارتهاي مقابله اي ، ارزيابي مي گردد.
الف ترتيب گروه مصاحبه كننده :
مصاحبه توسط گروهي كه حتي الامكان بايستي در هر نوبت استخدام تا پايان مرحله مصاحبه ثابت باشند، متشكل از سه نفر از مديران يا كارشناسان با مدرك تحصيلي مرتبط حداقل كارشناسي، داراي حداقل 10 سال سابقه كار مرتبط با رشته تحصيلي متقاضي، ترجيحاً شاغل در مشاغل مديريت و سرپرستي ، داراي گواهينامه مصاحبه و آشنا با مصاحبه هاي استخدامي (مورد تاييد اداره كل آموزش، نيروي انساني و توسعه مديريت) و كارشناس خبره روانشناس صنعتي سازماني و نماينده صاحب نظر از طرف گزينش صورت مي پذيرد.
ب خلاصه شرح مشاغل/ گروه هاي شغلي مورد نظر بايستي قبلاً در اختيار مصاحبه كننده قرار گرفته باشد.
نتايج آزمون ارزيابي روانشناختي بدون توجه به نتايج آزمون هاي كتبي و مصاحبه علمي مورد بررسي قرار گرفته و بصورت مقايسه شايستگي متقاضي با شرايط شغل ارايه مي گردد.
تبصره 1- در صورت مرتبط بودن موضوع پايان نامه دانش آموختگان مقاطع تحصيلي كارشناسي ارشد و دكتري با نياز صنعت نفت و تشخيص آن توسط اعضاء مصاحبه كننده، حداكثر تا 10 درصد امتياز كسب شده در مصاحبه تخصصي به امتياز مصاحبه داوطلب افزوده خواهد شد.
تبصره 2- افراد داراي سابقه و تجربه مفيد ومرتبط با شغل مورد نظر از امتياز ويژه برخوردار خواهند شد. اين امتياز به ازاء هر سال تجربه مكتسبه خارج از صنعت نفت 5/1 درصد و حداكثر 15 درصد و در داخل صنعت نفت به ازاء هر سال 5/2 درصد و حداكثر 25 درصد كل امتـياز كسب شده در مصاحبه تخصصي خواهد بود كه به امـتياز داوطلب افـزوده مي شود.
4- انتخاب قبول شدگان
الف نفرات انتخاب شده در مرحله آزمون كتبي ، بر اساس جمع امتيازات كسب شده در آن آزمـون و مصـاحبـه تخصصي و امـتيازات ويـژه منـدرج در بـند 5 قسمـت {7-01-2} (در صورت داشتن شرايط) با كسب موفقيت در ارزيابي روانشناختي به ترتيب بالاترين امتياز و به ترتيب اولويت، در فهرست قبول شدگان سهميه تخصيصي قرار مي گيرند .
تبصره ارزيابي روانشناختي علاوه بر آزمون كتبي، براي همه مشاغل در جلسه مصاحبه توسط كارشناس خبره روانشناس صنعتي سازماني مورد سنجش قرار مي گيرد .

ب جهت اعمال ضوابط و معيارهاي قانوني در انتخاب افراد اصلح ، ادارات تأمين نيروي انساني شركتهاي اصلي تا 25/1 برابر ظرفيت مجوزهاي استخدامي، افراد پذيرفته شده در مرحله آزمون كتبي ومصاحبه و ارزيابي روانشناختي را به همراه نمرات اخذ شده در هر مرحله به هسته هاي گزينش ذي ربط معرفي مي نمايند.
ج- هسته هاي گزينش موظفند براساس برنامه زمانبندي توافق شده با ادارات تأمين نيروي انساني شركتها و يا در مدت زمان قانوني پيش بيني شده در مقررات قانون گزينش ، نسبت به اعلام نتايج اسامي پذيرفته شدگان به شركتها اقدام نمايند.
تبصره 1- در صورت عدم اعلام نتايج در مهلت مقرر توسط هسته گزينش با هماهنگي و نظارت هيأت مركزي گزينش وزارت نفت اقدام لازم معمول شود.
تبصره 2- در صورت اعلام نتايج پذيرفته شدگان كمتر از مجوزهاي مأخوذه توسط هيأت مركزي گزينش وزارت نفت، ادارات تأمين نيروي انساني شركتهاي اصلي در مورد معرفي ساير افراد پذيرفته شده در آزمون هاي استخدامي به ترتيب اولويت به هيأت مذكور اقدام
مي نمايند.

تبصره 3- در مـورد افراد انتـخاب نشده از طريق گزينـش كه پس از طـي مراحل تجديد نظر، گزينش با پذيرش متقاضي موافقت به عمل آورد و جذب داوطلب به دليل تكميل ظرفيت امكان پذير نباشد، پذيرش متقاضي در برنامه هاي جذب آتي صنعت نفت بدون شركت در آزمونهاي استخدامي مقدور خواهد بود.
د - از داوطلبان استخدام همزمان با انجام معاينات طب صنعتي، آزمايش عدم اعتياد به مواد مخدر به عمل مي آيد. در صورت مثبت بودن قطعي تست اعتياد به مواد مخدر ، بقيه مراحل استخدام متوقف خواهد شد .
تبصره 1- در شرايط خاص و عدم قطعيت تست اعتياد به تشخيص سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، موضوع توسط سازمان مذكور از مراكز مورد تأييد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي قابل پيگيري و اقدام مي باشد .

تبصره 2- در صورتي كه تعدادي از افراد معرفي شده در مرحله طب صنعتي انتخاب نشوند، به همان ميزان از نفرات بعدي قبول شده ، به ترتيب اولويت معرفي مي گردند تا نياز تأمين شود.
هـ - قبول شدگاني كه بدليل محدوديت مجوز استخدام، جذب نشوند توسط ديگر واحدهاي تابعه صنعت نفت كه مجوز استخدام در همان رشته يا رشته ها را دريافت مي كنند ، بدون شركت مجدد در آزمون ، پس از طي مراحل گزينش و طب صنعتي قابل جذب مي باشند. در اين موارد اعتبار قبولي در آزمونها و مصاحبه حداكثر يكسال از تاريخ برگزاري آزمون كتبي يا مصاحبه (هر كدام كه مؤخر باشد) بوده و ضرورت انجام مصاحبه مجدد با اين قبيل داوطلبان ، به اختيار واحد متقاضي خواهد بود.
و اختصاص درصدي از مجوزهاي استخدامي در مناطق / استان هاي حوزه فعاليت صنعت نفت به منظور جذب و استخدام داوطلبان بومي كه حد نصاب آزمون كتبي را كسب نموده باشند، براساس تكليف مقرر در تصويب نامه هاي هيأت وزيران كه صنعت نفت را مكلف به اجراي آن نموده باشد ، صورت مي پذيرد . در صورت عدم تأمين نيرو ، از داوطلبان غير بومي بر حسب امتيازات مكتبسه دعوت به عمل آيد.
در هر صورت جذب نيروهاي بومي نبايستي از 50 درصد مجوزهاي استخدامي بيشتر باشد مگر آنكه حسب مقررات موضوعه ، تكليف ديگري مقرر شده باشد .
تبصره اختصاص سهميه بومي موضوع اين جزء ، پس از كسر 25 درصد سهميه تخصيص داده شده به فرزندان شاهد ، فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان داراي حداقل 5 سال سابقه اسارت و همچنين سهميه جذب 5 درصد موضوع جزء (د) بند (5) قسمت {7-01-2} ، محاسبه مي گردد. داوطلباني كه به صورت توأمان بومي و ايثارگر باشند در هر يك از سهميه هاي استخدامي كه پذيرفته شوند در سر جمع هر يك از سهميه هاي مذكور (حسب مورد) منظور و به ازاء تعداد آنها به سهميه عمومي ساير داوطلبان استخدام اضافه مي گردد.


5- امتيازات ويژه
الف - افراد ذكر شده در جدول زير در صورت شركت در آزمونهاي استخدامي از امتيازات ويژه مندرج در جدول برخوردار خواهند شد. امتيازات تعيين شده در جدول صرفاً براي يكبار در مرحله آزمون كتبي يا در مرحله مصاحبه تخصصي
( هر كدام كه به نفع داوطلب باشد) به نتيجه امتيازات كسب
شده فرد اضافه مي گردد.
جدول امتيازات ويژه

رديف
واجدين شرايط اولويت
امتياز اولويت
1
فرزندان شهدا و جانبازان از كار افتاده كلي غير قابل بكار ( حالت اشتغال )
25 درصد كل امتياز كسب شده
2
خانواده شهدا ( همسر، برادر و خواهر)
براي همسر شهيد 15 درصد و براي برادر و خواهر دو شهيد 15 درصد و براي برادر و خواهر شهدا 10 درصد از كل امتياز كسب شده
3
جانبازان ، همسر و فرزندان آنان
براي جانباز به ازاء هر5 درصد جانبازي 4 درصدو براي همسر و فرزندان آنان به ازاء هر 10 درصد جانبازي 4 درصد، هر كدام حداكثر 25 درصد از كل امتياز كسب شده
4
رزمندگان ، همسر و فرزندان آنان
به ازاء هر يكماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه 1 درصد و براي همسر و فرزندان به ازاء هر سه ماه سابقه حضور داوطلبانه 1 درصد از كل امتياز كسب شده ( هر كدام حداكثر 25 درصد)
5
آزادگان ، همسر و فرزندان آنان
به ازاء هر يكسال اسارت 5/2 درصد، حداكثر 25 درصد از كل امتياز كسب شده
6
فارغ التحصيلان دانشگاه صنعت نفت
15 درصد از كل امتياز كسب شده
7
فرزندان كاركنان (شاغل، بازنشسته، از كار افتاده كلي دائم يا فوت شده) صنعت نفت
20 درصد از كل امتياز كسب شده
8
افراد بومي
بومي شهر محل خدمت يا روستا / بخش وابسته / تابعه محل خدمت، 15 درصد و بومي استان محل خدمت 10 درصد امتياز كسب شده
9
شاغلين شركتهاي پيمانكاري طرف قرارداد فعاليت هاي مستمر صنعت نفت
به ازاء هر يكسال سابقه خدمت در شركت (75/0) درصد و حداكثر (10) درصد امتياز كسب شده

تبصره1- كساني كه مشمول بيش از يكي از شرايط و اولويت هاي گروههاي جدول امتيازات ويژه باشند، از مجموع عوامل امتياز حداكثر تا 35 درصد كل امتياز كسب شده مي توانند استفاده نمايند. اين اولويت براي افراد بومي، حداكثر تا 45 درصد امتيازات كسب شده لحاظ مي گردد .
تبصره 2- داوطلب بومي به فردي اطلاق مي شود كه متولد آن شهر يا يكي از شهرهاي استان محل خدمت بوده و يا ديپلم خود را از آن شهر يا استان محل خدمت دريافت كرده باشند. شهرهاي تهران، اصفهان، شيراز، مشهد، تبريز، كرج و قم مشمول امتيازات افراد بومي نمي شوند.
تبصره 3- افراد بومي درصورتي از امتياز منظور شده بهره مند خواهند شد كه تعهد محضري مبني بر حداقل 10 (ده) سال خدمت در محل تعيين شده را نيز بسپارند.
ب - واحدهاي تابعه صنعت نفت موظفند يكي از فرزندان كاركنان شهيد، جانباز بيست و پنج درصد و به بالا و آزاده صنعت نفت (اعم از شاغل، بازنشسته، فوت شده و يا از كار افتـاده ) را كه واجـد شرايط عمـومي استـخدام ‌باشند ، عـلاوه بر سهـميه ايثـارگران (سي درصـد مجموع سهميه موضوع اجزاء (ج) و(د) ذيل در مقابل نيازمندي­هاي استخدامي صنعت نفت استخدام نمايند.
ج- واحـدهاي تابـعه صنعت نفـت موظفند در برنامه استخدام نيروي انساني مورد نياز ، حداقل 25% (بيست و پنج درصد) از ظرفيت و مجوزهاي استخدامي در سطوح تحصيلي مختلف و متناسب با حداقل شـرايط سني و تحصيلي پيش ­بيني شـده خود را بـه « فرزنـدان شاهد ، فرزنـدان جانـبازان
50 درصـد و بالاتر و فرزندان آزادگان داراي حـداقل 5 سال سابقه اسارت» اختصاص دهند. ادارات تأمين نـيروي انسـاني صـنـعت نفت لازم است ، تعداد نفـرات مـورد نـياز را، طـبق سهميه در هر رشته/گرايش به بنياد شهيد و امور ايثارگران منعكس نموده تا بنياد مذكور افراد واجد شرايط را معرفي نمايد.

تبصره- در مواردي كه نياز به تخصص مي باشد شرايط علمي مورد نياز، لازم­الرعايه است.
د - پنج (5) درصد از مجوزهاي استخدامي بايستي از بين واجدين شرايط رديف ‌هاي يك الي پنج جدول امتيازات ويژه فوق از طريق آزموهاي استخدامي جذب گردند.
هـ - واحد هاي تـابعه صنـعت نفت ، موظفـند يكي از فرزنـدان كاركنان فوت شده حين خدمت به علت حادثه ناشي از كار و يكي از فرزندان كاركنان از كارافتاده كلي دائم (66 درصد و بالاتر) بر اثر حادثه ناشي از كار حين خدمت را در صورت داشتن مدرك تحصيلي مورد نياز در مقابل نيازمندي هاي استخدامي با رعايت ساير شرايط اين ضوابط استخدام نمايند.
تبصره- استخدام داوطلبان موضوع اجزاء (ب) ، (ج) و (هـ) فوق ، بدون برگزاري آزمون كتبي، از طريق انجام مصـاحبه و ارزيابي روانشناختي و ساير مـراحل جذب و استخدام نيـروي انساني انجام مي پذيرد.


6- مراحل آزمون هاي استخدامي و ارزيابي فرآيند آن
تعيين نحوه هماهنگي در برگزاري آزمون ها و نظارت بر كليه مراحل آن و ارزيابي نتايج، توسط معاونت توسعه منابع انساني و مديريت صورت مي گيرد. شيوه نظارت بر كليه فعاليتهاي فرآيند آزمونها توسط اداره كل آموزش ، نيروي انساني و توسعه مديريت وزارت نفت با توجه به الگوي جذب متمركز براي اجرا در شركتهاي اصلي تعيين و ابلاغ مي گردد .
درج آگهي استخدام و انتخاب افراد براي مراحل مختلف توسط شركتهاي مندرج در بند (3) قسمت {5-01-2} پس از تأييد معاون توسعه منابع انساني و مديريت انجام خواهد شد.
آزمون كتبي به صورت متمركز در هر شركت اصلي ، توسط سازمان سنجش و يا ديگر مراكز علمي و دانشگاهي با تأييد و نظارت معاونت توسعه منابع انساني و مديريت انجام مي شود. مصاحبه و ارزيابي روانشناختي (حسب مورد) رأساً توسط شركتهاي مذكور صورت خواهد گرفت.
7- گزينش و طب صنعتي
مرحله گزينش توسط هسته هاي گزينش و هيأت مركزي گزينش براساس قانون و آئين نامه اجرايي و دستورالعمل هاي هيأت عالي و هيأت مركزي گزينش وزارتخانه ها انجام خواهد شد. معاينات طب صنعتي توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انجام مي شود.
8- رسيدگي به شكايات
در كليه مراحل آزمون كتبي و مصاحبه، رسيدگي به شكايات شركت كنندگان توسط شركت مربوطه انجام مي شود. در صورت شكايت از عدم رسيدگي به شكايات اوليه، معاونت توسعه منابع انساني و مديريت رسيدگي خواهد كرد.
9- ساير موارد
الف- جذب و استخدام نيروي انساني در كليه مقاطع تحصيلي در شهر تهران اكيداً ممنوع است. فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالاي 25 درصد داراي مدرك تحصيلي كارشناسي و بالاتر از حكم اين جزء مستثني مي باشند.
ب- از تاريخ 24/12/1389 هر گونه استخدام به صورت پيماني، آزمايشي يا رسمي در برابر سمت هاي بلاتصدي، منحصراً از طريق آزمون هاي استخدامي صورت مي پذيرد. مشمولين " جذب دانش آموختگان ممتاز به شرح قسمت {6-01-2} ، واجدين شرايط تبصره ذيل جزء "هـ" بند (5) قسمت {7-01-2} و پذيرفته شدگان دوره هاي مصوب هيأت مديره شركت ملي نفت ايران متعهد استـخدام " و نيز مشمـولين قوانين و مقررات ابـلاغي لازم به اجـرا در صنعت نفت ( با تأييد معاون توسعه منابع انساني و مديريت ) كه در آن شرط معافيت از آزمون كتبي، ذكر شده است، در مراحل آزمون مصاحبه علمي و روانشناختي مورد ارزيابي قرار مي گيرند.
 

Yadavaran

عضو جدید
فرآيند گردش كار در گزينش وزارت نفت به صورت كامل‌تر شامل مراحل زير است:

صدور معرفي نامه از تامين نيروي انساني شركت‌ها

1- تشكيل پرونده

2- تكميل پرسشنامه

3- ثبت در سيستم كامپيوتري

4- مكاتبات اداري

5- واحد تحقيق - انجام تحقيق توسط محقق و عودت پرونده به مسئولان

6- واحد مصاحبه - دعوت از متقاضي - انجام مصاحبه – كنترل مصاحبه

7- مكاتبات اداري

8- ارجاع به ارزيابي

9- حسب ضرورت ارجاع مجدد به واحد تحقيق يا مصاحبه ( تحقيق تكميلي / مصاحبه ارشادي /سير مطالعاتي)

10- مجدداً ارجاع به ارزيابي

11- جمع بندي نظرات و ابلاغ رأي

12- اعلام نتيجه ( اداري )

13- ابلاغ رأي مثبت يا منفي و اعلام به دستگاه

14- ثبت در سيستم كامپيوتري و راكد نمودن پرونده – بايگاني

15- واجد شرايط عمومي نيست =1-15 دريافت درخواست تجديد نظر از سوي متقاضي

16- بررسي مجدد در مرحله اول تجديد نظر ( اعلام رأي ) – اعلام نتيجه مثبت يا منفي و اعلام به دستگاه

17- ورود پرونده به هيأت

18- 1-18- انجام كار كارشناسي روي پرونده 2-18 ارجاع پرونده به واحد تحقيق حسب ضرورت 3-18 ارجاع پرونده به مصاحبه حسب ضرورت 4-18 ارجاع پرونده به دبير جهت طرح در هيأت

19- 1-19 تصميم‌گيري در هيأت 2-19 صدور رأي مبني بر واجد شرايط بودن يا نبودن و يا گزينش مشروط (انجام مصاحبه ارشادي و اخذ تعهد مبني بر مكاتبه با هسته مربوطه )4-19 صدور رأي مبني بر واجد شرايط نبودن متقاضي 1-4-19 دلالت متقاضي به ديوان عدالت اداري


مشمولان گزينش چه كساني هستند؟

براساس اين گزارش، طبق قانون مشمولان گزينش عبارتند از: داوطلبان ورود به خدمت شامل رسمي و غير رسمي يا غير ثابت ( پيماني، قراردادي، روزمزد، خريد خدمت، حق‌التدريس و عناوين مشابه متعهدين خدمت، متقاضيان استخدام مشمول قانون كار در كليه دستگاه‌هاي اجرايي، داوطلبان بورسيه هاي بلند مدت داخل و خارج از كشور ، مامورين ثابت خارج از كشور، ماموران و منتقل شده‌ها به دستگاه‌هاي مشمول قانون گزينش در مشاغل حساس، داوطلبان پذيرفته شده در مراكز و دانشسراهاي تربيت معلم، تعهد دبيري و كاركنان شركت‌هاي خدماتي طرف قرارداد با دستگاه‌هاي اجرايي براي بكارگيري در مشاغل اداري، كارشناسي، آموزشي و حساس).

در اين رابطه همه وزارتخانه‌ها (به‌جز اطلاعات) سازمان‌ها، موسسات و شركت‌هاي دولتي، شهرداري‌هاي كشور، بانك‌هاي كشور، نهادهاي انقلاب اسلامي، موسسات و شركت‌هاي دولتي كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است و شركت‌هايي كه تمام يا قسمتي از بودجه آنها از بودجه عمومي تامين مي شود و ... مشمول قانون گزينش هستند.

همچنين داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غير بورسيه يا غير متعهد خدمت و مراكز آموزش عالي غير وابسته به دستگاه‌هاي مشمول قانون گزينش و نيز قضات و اعضاء هيأت علمي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و پرسنل نيروهاي مسلح شامل كادر نظامي و غير نظامي ارتش، سپاه و نيروهاي انتظامي از شمول گزينش مستثني بوده و تابع ضوابط مربوط به خود هستند.

اركان گزينش كشور شامل موارد زير است: 1- رئيس جمهور: رياست عاليه گزينش كشور را به عهده دارد و مي‌تواند اداره امور گزينش كشور را مستقيما اداره كند و يا آن‌را به عهده ديگري بگذارد.

2- هيأت عالي گزينش: اين هيأت توسط رئيس جمهور و طبق ضوابط موجود تشكيل مي‌شود و از جمله وظايف آن ايجاد هيأت مركزي گزينش در دستگاه‌هاي اجرايي، تعيين سياست‌ها، خط مشي‌ها و ضوابط گزينش و هم‌چنين بررسي و احراز صلاحيت اعضا و هيأت‌‌ها و هسته‌هاي گزينش و نظارت بر حسن اجراي مقررات است. دبير خانه اين هيأت در نهاد رياست جمهوري مستقر بوده و زير نظر دبير هيأت‌ عالي گزينش اداره مي‌شود. دبير مسئول اجراي مقررات و تصميمات هيأت عالي است .

3- هيأت‌هاي مركزي گزينش: مسئول نظارت و هماهنگي در اجراي قانون گزينش و مقررات مربوطه در دستگاه‌هاي مشمول قانون هستند و از جمله وظايف اين هيأت‌‌ها، تجديد نظر در مرحله دوم، ايجاد هسته‌هاي گزينش، بررسي، انتخاب و معرفي اعضا هسته‌ها و نظارت بر عملكرد هسته‌هاي گزينش است.

هسته‌هاي گزينش، مرجع ابتدايي بررسي صلاحيت داوطلبان استخدام و ساير موارد مذكور در قانون گزينش است. مدير هسته مسئوليت اداره اجرايي هسته را برعهده دارد و از جمله وظايف هسته‌ها اجراي دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و ساير امور اجرايي محوله از سوي هيأت مركزي و هيأت عالي گزينش است.

ضوابط حاكم بر گزينش: علاوه بر لزوم احراز شرايط عمومي استخدام شامل صلاحيت‌هاي علمي و توانايي‌هاي جسمي و رواني كه به وسيله آزمون و توسط دستگاه مشخص مي‌شود، متقاضيان بايد حائز ضوابط گزينش (عمومي، انتخاب اصلح ) نيز باشند.

همچنين ضوابط عمومي، حداقل ضوابطي است كه فرد متقاضي جهت استخدام بايد حائز آن باشد.
 

almatra2

عضو جدید
کسی اطلاع داره وام یا ودیعه مسکن رو کی میدن بعد از 2 سال پیمانی یا قبلا از اون
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسی اطلاع داره وام یا ودیعه مسکن رو کی میدن بعد از 2 سال پیمانی یا قبلا از اون
بعد از رسمی شدن .
الان از این فکرا بیاین بیرون ! من خودمم بیخیال این داستانا شدم . هنوز استخدام نشدیم و دو مرحله دیگه از هفت خان مونده هنوز!
 

Yadavaran

عضو جدید
جدول کلی حقوق پايه بدو استخدام و دوره كار آموزي كارمندان صنعت نفت
( تاريخ اجراء از 01/01/1391)
*در تعيين حقوق بدو استخدام و دوره كارآموزي كارمندان، رعايت ضوابط مربوط به تعيين فني/ نيمه فني/ غير فني بودن رشته هاي تحصيلي الزامي است
رديف
حقوق
بدو استخدام
پايان يكسال كار آموزي
پايان كار آموزي
1
مدرك تحصيلي
حقوق پايه ( ريال )
حقوق پايه ( ريال )
حقوق پايه ( ريال )
2
پايان دوره ابتدائي
2.378.600
2.401.900
2.434.400
3
پايان دوره راهنمائي/ سوم متوسطه نظام قديم
2.428.500
2.455.400
2.489.700
4
ديپلم
2.636.100
2.668.400
2.710.900
5
فوق ديپلم
2.946.100
2.983.500
3.027.300
6
ليسانس غير فني
3.620.400
3.667.600
3.715.800
7
ليسانس نيمه فني
3.724.800
3.772.000
3.820.300
8
ليسانس فني
3.985.600
4.033.700
4.080.700
9
ليسانس فني رشته هاي مهندسي نفت
4.146.800
4.195.100
4.245.000
10
فوق ليسانس غير فني
4.003.400
4.051.400
11
فوق ليسانس نيمه فني
4.108.500
12
فوق ليسانس فني
4.383.700
13
فوق ليسانس رشته هاي مهندسي نفت
4.609.700
14
دكتراي غير فني
4.255.700
15
دكتراي نيمه فني
4.439.000
16
دكتراي فني
4.819.900
17
دكتراي فني رشته هاي مهندسي نفت
5.142.400
18
پزشك عمومي- دندانپزشك- دكتر داروساز
4.275.300
19
پزشك عمومي
4.734.400
 

omid_fakhrayi

عضو جدید

بچه ها واسه من امشب اومده بودن گزینش.طرف سمند داشت .میانسال و ار شهر خودمون بود
از 4 نفر سوال کردن گفت کافیه برای اتمام گزینش. همون کسایی که معرفی کرده بودم سوال کردن.به خودمم زنگ زد ادرس محلمونو میخاست.
درمورد نماز - روزه - قبولی نظام - راهپیمایی - نماز جمعه - خانواده - شخصیت - تیپ - ادم دعوا کنی نباشه - رابظه اجتماعی
مسجد - پایگاه بسبج - مورد تایید شون باشیم
ماه رمضون گزینش تمام میشه که بعدش بریم طب صنعتی
ناصر تو فعلا کناف و pvc بزن.gotoxy
 

mansour.mm20

عضو جدید

بچه ها واسه من امشب اومده بودن گزینش.طرف سمند داشت .میانسال و ار شهر خودمون بود
از 4 نفر سوال کردن گفت کافیه برای اتمام گزینش. همون کسایی که معرفی کرده بودم سوال کردن.به خودمم زنگ زد ادرس محلمونو میخاست.
درمورد نماز - روزه - قبولی نظام - راهپیمایی - نماز جمعه - خانواده - شخصیت - تیپ - ادم دعوا کنی نباشه - رابظه اجتماعی
مسجد - پایگاه بسبج - مورد تایید شون باشیم
ماه رمضون گزینش تمام میشه که بعدش بریم طب صنعتی
ناصر تو فعلا کناف و pvc بزن.gotoxy

از کدوم شهری داداش؟
 

Yadavaran

عضو جدید

بچه ها واسه من امشب اومده بودن گزینش.طرف سمند داشت .میانسال و ار شهر خودمون بود
از 4 نفر سوال کردن گفت کافیه برای اتمام گزینش. همون کسایی که معرفی کرده بودم سوال کردن.به خودمم زنگ زد ادرس محلمونو میخاست.
درمورد نماز - روزه - قبولی نظام - راهپیمایی - نماز جمعه - خانواده - شخصیت - تیپ - ادم دعوا کنی نباشه - رابظه اجتماعی
مسجد - پایگاه بسبج - مورد تایید شون باشیم
ماه رمضون گزینش تمام میشه که بعدش بریم طب صنعتی
ناصر تو فعلا کناف و pvc بزن.gotoxy

آقاجان یعنی لازمه حتما بریم مسجد محل ماشالله مسجدامون اینقدر جوان پسندند آدم میره مسجد از شدت حضور جوانان ذوق میکنه
 

Isle.Gloria

عضو جدید
شرگت گاز مهندس مکانیک خانم ،
با 2 سال سابقه همکاری با شرکت هوا و فضای گرومن Grumman آمریکا
4 سال همکاری با هایدلبرگر دروکماشینن AG Heidelberger Druckmaschinen آلمان
3.5 سال همکاری با شرکت تسلا موتورز Tesla Motors آمریکا
15 مقاله در ISI
تالیف و ترجمه بیش از 80 جلد کتاب تخصصی و غیر تخصصی
سابقه تدریس در دانشگاه پرینستون ، جانز هاپکینز ، پنسیلوانیا و دانشگاه امپریال کالج لندن
و همچنین مسلط یه زبانها English ، italiano ، France، Deutsch، hispana
جذب نمی کنه ؟
البته تخصص اصلیم آموزش پارک دوبل به آقایون و سرکار گذاشتن اونهاست .
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز

بچه ها واسه من امشب اومده بودن گزینش.طرف سمند داشت .میانسال و ار شهر خودمون بود
از 4 نفر سوال کردن گفت کافیه برای اتمام گزینش. همون کسایی که معرفی کرده بودم سوال کردن.به خودمم زنگ زد ادرس محلمونو میخاست.
درمورد نماز - روزه - قبولی نظام - راهپیمایی - نماز جمعه - خانواده - شخصیت - تیپ - ادم دعوا کنی نباشه - رابظه اجتماعی
مسجد - پایگاه بسبج - مورد تایید شون باشیم
ماه رمضون گزینش تمام میشه که بعدش بریم طب صنعتی
ناصر تو فعلا کناف و pvc بزن.gotoxy
عجیبا غریبا !!! شما که گفته بودی 2 ساله کارمنده پارس هستی و ما بزودی میایم اونجا شما میشین راهنمای ما تازه واردا !! حالا چجوری برای خوده شما اومدن تحقیق؟!! من گیج شدم ! حرفای اونبارت چی بود پس؟!!!!!!!!!!
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
شرگت گاز مهندس مکانیک خانم ،
با 2 سال سابقه همکاری با شرکت هوا و فضای گرومن Grumman آمریکا
4 سال همکاری با هایدلبرگر دروکماشینن AG Heidelberger Druckmaschinen آلمان
3.5 سال همکاری با شرکت تسلا موتورز Tesla Motors آمریکا
15 مقاله در ISI
تالیف و ترجمه بیش از 80 جلد کتاب تخصصی و غیر تخصصی
سابقه تدریس در دانشگاه پرینستون ، جانز هاپکینز ، پنسیلوانیا و دانشگاه امپریال کالج لندن
و همچنین مسلط یه زبانها English ، italiano ، France، Deutsch، hispana
جذب نمی کنه ؟
البته تخصص اصلیم آموزش پارک دوبل به آقایون و سرکار گذاشتن اونهاست .

اره استخدام میکنه. حقوقتون هم برجی حدود 400 تومن بیشتر نیست . رزومت رو بفرست برا نیرو انسانی. از مهر بیا دوره آموزشی گاز.
 

.Petroleum

عضو جدید
شرگت گاز مهندس مکانیک خانم ،
با 2 سال سابقه همکاری با شرکت هوا و فضای گرومن Grumman آمریکا
4 سال همکاری با هایدلبرگر دروکماشینن AG Heidelberger Druckmaschinen آلمان
3.5 سال همکاری با شرکت تسلا موتورز Tesla Motors آمریکا
15 مقاله در ISI
تالیف و ترجمه بیش از 80 جلد کتاب تخصصی و غیر تخصصی
سابقه تدریس در دانشگاه پرینستون ، جانز هاپکینز ، پنسیلوانیا و دانشگاه امپریال کالج لندن
و همچنین مسلط یه زبانها English ، italiano ، France، Deutsch، hispana
جذب نمی کنه ؟
البته تخصص اصلیم آموزش پارک دوبل به آقایون و سرکار گذاشتن اونهاست .

از اسمتون معلومه که مجرد تشریف دارین (جزیره کوچک گلوریا) و از فشار روانی بی توجهی آقایون و صد البته نبود خواستگار به اینجا برای جلب توجه پناه آوردی شما به همون تخصصت ادامه بده تا فوق تخصصتم بگیری ، ولی دیگه شوهر بی شوهر
 

sandis

عضو جدید
شرگت گاز مهندس مکانیک خانم ،
با 2 سال سابقه همکاری با شرکت هوا و فضای گرومن Grumman آمریکا
4 سال همکاری با هایدلبرگر دروکماشینن AG Heidelberger Druckmaschinen آلمان
3.5 سال همکاری با شرکت تسلا موتورز Tesla Motors آمریکا
15 مقاله در ISI
تالیف و ترجمه بیش از 80 جلد کتاب تخصصی و غیر تخصصی
سابقه تدریس در دانشگاه پرینستون ، جانز هاپکینز ، پنسیلوانیا و دانشگاه امپریال کالج لندن
و همچنین مسلط یه زبانها English ، italiano ، France، Deutsch، hispana
جذب نمی کنه ؟
البته تخصص اصلیم آموزش پارک دوبل به آقایون و سرکار گذاشتن اونهاست .

از کلیدی که رو دستتون کشیدین مشخصه تخصصتون باز کردن هست
 

.Petroleum

عضو جدید
دوستان مهندس ، مَسئَلَهٌ : اگر کسی ارشد قبول بشه اونم دولتی ، شرکت گاز با این قضیه مشکل نداره ؟، میشه هم درستو بخونی هم کارتو بکنی؟مثلا برای پایان ترم ها و پایان نامه مرحصی میدن؟
 

sandis

عضو جدید
دوستان مهندس ، مَسئَلَهٌ : اگر کسی ارشد قبول بشه اونم دولتی ، شرکت گاز با این قضیه مشکل نداره ؟، میشه هم درستو بخونی هم کارتو بکنی؟مثلا برای پایان ترم ها و پایان نامه مرحصی میدن؟

آره عزیزم مشکلی نداره می تونی ادامه تحصیل بدی منم منتظرم وضعیت مشخص بشه بعدش ادامه بدم ولی اینکه بخوان برای پایان ترم یا پایان نامه مرخصی بدن این رو باید خودت برنامت رو جوری تنظیم کنی که بتونی مرخصی بگیری وگرنه اونا که نمیان واسه این که ما بخوایم امتحان بدیم بهمون مرخصی بدن
 

Yadavaran

عضو جدید
شرگت گاز مهندس مکانیک خانم ،
با 2 سال سابقه همکاری با شرکت هوا و فضای گرومن Grumman آمریکا
4 سال همکاری با هایدلبرگر دروکماشینن AG Heidelberger Druckmaschinen آلمان
3.5 سال همکاری با شرکت تسلا موتورز Tesla Motors آمریکا
15 مقاله در ISI
تالیف و ترجمه بیش از 80 جلد کتاب تخصصی و غیر تخصصی
سابقه تدریس در دانشگاه پرینستون ، جانز هاپکینز ، پنسیلوانیا و دانشگاه امپریال کالج لندن
و همچنین مسلط یه زبانها English ، italiano ، France، Deutsch، hispana
جذب نمی کنه ؟
البته تخصص اصلیم آموزش پارک دوبل به آقایون و سرکار گذاشتن اونهاست .

خانم جان شما مشکلی چیزی داشتید می خوایید برگردید خو درضمن شرکتهای بهتری از گاز هستشخو شما می تونید شرکت مپنا رو انتخاب کنید درضمن به موفقیتهایتون تبریک عرض می کنم ایمیل من جهت ارسال رزومه blackberry35@ymail.com
 
آخرین ویرایش:

almatra2

عضو جدید

خانم جان شما مشکلی چیزی داشتید می خوایید برگردید خو درضمن شرکتهای بهتری از گاز هستشخو شما می تونید شرکت مپنا رو انتخاب کنید درضمن به موفقیتهایتون تبریک عرض می کنم ایمیل من جهت ارسال رزومه blackberry25@ymail.com

ایمیل شرکت مپنا رو بهش بده نه مال خودتو
تو اگه کاریاب بودی یه کاری برای خودت می کردی :D
 

Yadavaran

عضو جدید
از اسمتون معلومه که مجرد تشریف دارین (جزیره کوچک گلوریا) و از فشار روانی بی توجهی آقایون و صد البته نبود خواستگار به اینجا برای جلب توجه پناه آوردی شما به همون تخصصت ادامه بده تا فوق تخصصتم بگیری ، ولی دیگه شوهر بی شوهر
حیف شما نیست تو این مملکت نخبه کش بخواهید کارکنید همون USA بمونید دسته ماروهم بگیردید Thank U
 

rejex

عضو جدید
حیف شما نیست تو این مملکت نخبه کش بخواهید کارکنید همون USA بمونید دسته ماروهم بگیردید Thank U]/QUOTE]

:eek: خوشمان آمد .به زبون های دیگه به غیر از خوووو هم تسلط داریا ا ، ولی خب پیشنهادت هم خوب بود.
 
آخرین ویرایش:

Isle.Gloria

عضو جدید
از اسمتون معلومه که مجرد تشریف دارین (جزیره کوچک گلوریا) و از فشار روانی بی توجهی آقایون و صد البته نبود خواستگار به اینجا برای جلب توجه پناه آوردی شما به همون تخصصت ادامه بده تا فوق تخصصتم بگیری ، ولی دیگه شوهر بی شوهر
!Shut up ، گول هیکلتو خوردی،Bald ،تو هم حتما قیافت مثه سوسکه دمپایی خودس که pic یک Upstanding رو گذاشتی .
بجای Jealousy ، برو یکم Technical information خودتو ببر بالا تا بتونی شاید به Epsilon از موفقیت منو بدست بیاری ! من هنوز از Patents و همکاری با NASA ،ESA وbusiness ام و ... نگفتم . Jealous نباش . از شدت Envy ربط میدی به شوهر شما واقعا عقب مونده هستید
 
آخرین ویرایش:

.Petroleum

عضو جدید
!Shut up ، گول هیکلتو خوردی،Bald ،تو هم حتما قیافت مثه سوسکه دمپایی خودس که pic یک Upstanding رو گذاشتی .
بجای Jealousy ، برو یکم Technical information خودتو ببر بالا تا بتونی شاید به Epsilon از موفقیت منو بدست بیاری ! من هنوز از Patents و همکاری با NASA ،ESA وbusiness ام و ... نگفتم . Jealous نباش . از شدت Envy ربط میدی به شوهر شما واقعا عقب مونده هستید

اولا که من به موفقیت دیگران حسادت نمیکنم بلکه Divert شون میکنم ،دوما از اینکه بین اینهمه جواب بنده رو قابل دونستی و جواب منو دادی معلومه که زدم به هدف ، در ضمن مجبور نیستی یه کلمه در میون بری با google translate حرفاتو ترجمه کنی راحت حرفتو بزن . نهایتا بوشو بوشو توره نخام ، تو ترشیدی توره نخام
 

Yadavaran

عضو جدید
Dont Be Crazy Guy

Dont Be Crazy Guy

حیف شما نیست تو این مملکت نخبه کش بخواهید کارکنید همون USA بمونید دسته ماروهم بگیردید Thank U]/QUOTE]

:eek: خوشمان آمد .به زبون های دیگه به غیر از خوووو هم تسلط داریا ا ، ولی خب پیشنهادت هم خوب بود.

Are U Kidding I just Said Thank U From What U Find My Fluency In ENglish Litreatute
Every Time Be Curious Smart & Sharp Dupe Boy

Just Be Curios Boy
 
آخرین ویرایش:

Yadavaran

عضو جدید
!Shut up ، گول هیکلتو خوردی،Bald ،تو هم حتما قیافت مثه سوسکه دمپایی خودس که pic یک Upstanding رو گذاشتی .
بجای Jealousy ، برو یکم Technical information خودتو ببر بالا تا بتونی شاید به Epsilon از موفقیت منو بدست بیاری ! من هنوز از Patents و همکاری با NASA ،ESA وbusiness ام و ... نگفتم . Jealous نباش . از شدت Envy ربط میدی به شوهر شما واقعا عقب مونده هستید

Please Don t Be Worry About This Dupe Boy & As You Said About Your Succession In Life Is Not Better For Such You Glorious And Brilliant Expert To Waste Your Genius In This Ramshackle Country
;)
 
بالا