استخدام شرکت ملی گاز ایران [ آزمون کتبی + مصاحبه علمی + مصاحبه عقیدتی + طب صنعتی ]

arshad shimi

عضو جدید
دوستان يه خبر خوب تا حدودى هم بد...انگار شركت گاز براى دوره اموزشى با شركت ره اوران در ماهشهر قرارداد بسته...
 

jam65

عضو جدید
کی میدونه ترتیب رده های پستی تو spgc چی هس؟و به چی بستگی داره؟(منظورم هد من،فورمن،سایت من و....)
و
لیسانس مرتبت و غیر مرتبت به چه رشته های میگن؟فنی نیمه فنی و غیر فنی چی؟
 

jam65

عضو جدید
اقا کی میدونه پایانامه اگه مرتبت باشه چه تاثیر در پست یا حقوق داره؟کلا چکار میکنن واسه پایانامه های مرتبط با گاز؟
 

arshad shimi

عضو جدید
از کجا فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قبلا هم اینو میگفتن؟
بكى إز دوستام دوره هستن ماهشهر براى پتروشيمي مبين اونا هم شركت ره اوران دورشونو برگزار ميكنه اونجا بهشون گفتن با شركت گاز قرارداد بستيم براى دوره
 

Yadavaran

عضو جدید
دوستان يه خبر خوب تا حدودى هم بد...انگار شركت گاز براى دوره اموزشى با شركت ره اوران در ماهشهر قرارداد بسته...

آقاجون قربونت بیا شفاف سازی کن دوره واسه انتقال گاز بوده یا پارس جنوبی درضمن فکرنکم ره آوران همه رو بفرستند خو جاهای دیگه هم تقسیم میشوند میتونی شفاف سازی کنی شروع دوره کیه خوو.
 

Yadavaran

عضو جدید
[h=2]چند تا عکس یادگاری تو این چند هفته[/h]
برای شروع یه چند تا عکس یادگاری می ذارم.
لطفا هرکسی که نمی خواد عکسش تو سایت باشه خبر بده تا حذفش کنم.









اسماعیل کهنسال
 

arshad shimi

عضو جدید
خب این خوبه یا بده؟نگفتن واسه کی دوره میزارن؟
همه ما اونجا هستیم یا چندتا گروهمون؟
والا جزيئاتو نمي دونم ولى إز يه جهت خوبه كه الان مى دونيم كارامون داره پيش ميره و بر خلاف گفته بعضى ها احتمالا به زودى ميريم دوره إز يه جهت هم يه خورده توى ماهشهر زد حاله، اين جور كه دوستم ميگفت اونجا كلا بيابونه و إز شهر فاصله داره
 

Yadavaran

عضو جدید
مهمانسراهاشرکت ره آوران فنون پتروشیمی

مهمانسراهاشرکت ره آوران فنون پتروشیمی


اين مجموعه به مساحت 7 هکتار و زيربناي مفيد 31 هزار متر مربع، متشکل از 10 بلوک 100 اتاقه و با ظرفيت پذيرش 1000 نفر در شهرک بعثت در يک منطقه خوش آب و هوا نسبت به مرکز شهر ساخته شده است . استفاده از امکانات خطوط اينترنت در هر بلوک، تجهيزات خاص اتاق ها شامل تلویزیون، یخچال، اینترنت بی سیم و همچنين استفاده همزمان از دو رستوران با ظرفيت 1000 نفر از ويژگي هاي اين مجموعه مي باشد. امکان دريافت خدمات رفاهي و ورزشي از سوي شرکت پتروشيمي بندرامام، باشگاه بدنسازی درون مجموعه، زمین فوتبال و والیبال، همچنين خدمات اياب و ذهاب، سفرهای تفريحي و سياحتي به شهرستان های استان، موقعيت منحصر بفردی به اين مجموعه از مهمانسراها داده است . شهرک بعثت

 

Yadavaran

عضو جدید
[FONT=&quot]امروزه در صنعت پتروشيمي کارکنان مشاغل بهره برداري بيشترين آمار را در بين پرسنل دارا مي باشند لذا آموزش افراد بهره بردار از اهميت بسزايي برخوردار است . در اين راستا کارگاه بهره برداري بعنوان يکي از مجموعه کارگاههاي آموزشي شرکت ره آوران فنون پتروشيمي جهت مشاغل بهره برداري، طراحي و ساخته شده است. تجهيزات اين کارگاه به دو گروه تجهيزات دوار و دستگاه هاي جدا کننده تقسيم بندي مي شوند. [/FONT]
- [FONT=&quot]تجهيزات دوار شامل پمپ، توربين، کمپرسور، فن، بلور و اکسترودر مي باشند که اصول کارکرد، نحوه بهره برداري، شرايط عملياتي و ... در سطوح مختلف آموزش داده مي شود [/FONT] - [FONT=&quot]سيستم هـاي جـدا کننده نيز شامـل جـدا کننده هاي جامد - جامد، جامد - مايع، مايع - مايع مـي باشند که شامل انواع فيلتر، سيکلون جدا کننده گريز از مرکز و غربالي بوده و اصول کار، نحوه بهره برداي و سيستم حاکم بر فرآيند آموزش داده می شود. [/FONT]
[FONT=&quot]آموزش گيرنده پس از گذراندن اين کارگاه آمادگي لازم را کسب کرده و با اعتماد به نفس بيشتر وارد عرضه صنعت می شود. [/FONT] کارگاه بهره برداري توسط شرکت آلماني GUNT طراحي و ساخته شده است و ظرفيت پذيرش همزمان تا 20 نفر آموزش گيرنده را دارا مي باشد.
 

Yadavaran

عضو جدید
مسئول جذب نيروي انساني شركت مجتمع گاز پارس جنوبي در سال 90 با اشاره به طراحي نرم افزار ويژه تشريفات استخدام به برنامه ريزي زنجيره وار و منسجم در تمام مراحل فرايند جذب امسال اشاره نمود.
به گزارش روابط عمومي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي عقيل عمراني خو که از سال 81 به بعد در تمامی جذب های این شرکت فعالیت داشته است با بيان اينكه اين آزمون با استقبال چشمگير متقاضيان خصوصاً در مقاطع تحصیلی کارشناسي و کارشناسي ارشد مواجه گرديد افزود: كل دواطلباني که به صورت اينترنتي در اين مرحله ثبت نام نمودند 37762 نفر بود كه 29929 نفردر آزمون شركت كردند.
وي در ادامه اين گزارش با اشاره به استقبال بسيار خوب فارغ التحصیلان ممتاز اظهار داشت: از ميان ثبت نام کنندگان حدود 550 نفر فارغ التحصيل ممتاز و بقيه داوطلب عادي بودند.
مسئول جذب سال 90 این مجتمع با اشاره به آزمون استخدامي امسال گفت: آزمون استخدامي در تاريخ 6/3/90 و در هفت شهر تهران،اصفهان، تبريز، مشهد، بوشهر، شيراز و اهواز برگزار گرديد.
عمراني خو كل مجوز استخدامي اين شركت در سال 90 را تعداد 652 نفر اعلام نمود که شامل 80 نفر در مقطع تحصيلي دكتري، 97 نفر در مقطع تحصيلي كارشناسي ارشد و 475 نفر در مقطع تحصيلي كارشناسي می باشد.
وي اضافه نمود: اين اولين آزموني بود که بر اساس قوانين و مقررات جديد استخدامي انجام مي شد که با توجه به تغيير ضرايب و اولويت ها، داراي پيچيدگي ها و حساسيت خاصي بود.
عمراني خو در خصوص پذيرفته شدگان آزمون كتبي و مصاحبه فني-تخصصي نيز گفت: از پذيرفته شدگان آزمون کتبي دو برابر ظرفيت آزمون رواشناختي و هوش در تاريخ 10/4/90 در دو شهر بوشهر و تهران بعمل آمد.و پس از آن نیز مصاحبه فني و تخصصي پذيرفته شدگان از تاريخ 19/4/90 لغايت 6/5/90 در دانشكده نساجي دانشگاه امير كبير برگزار گردید.
وي در ادامه با اشاره به تسريع در شروع بکار نفرات خاطر نشان نمود: هماهنگي هاي اوليه با مركز طب صنعتي تهران صورت گرفت تا پس از جمع بندي كميته ها بلافاصله روزانه تعداد 25 نفر را جهت انجام معاينات پزشكي معرفي نمود .
از نکات برجسته اين جذب می توان انجام مراحل تشريفات استخدامي با استفاده از نرم افزار ويژه که توسط مسئول جذب سال 90 این شرکت طراحي و اجرا شده است اشاره نمود که علاوه بر صرفه جويي هاي مالي امکان هر گونه گزارش گيري با صحت و دقت بالارا در حداقل زمان مقدور مي سازد. از دیگر نکات مثبت این جذب حداقل نمودن فاصله بين پايان مصاحبه تا شروع بکار، اخذ شماره کارمندي جهت کارآموزان قبل از شروع دوره آموزشي از تامین نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران، تشکيل پرونده الکترونيکي براي تمامی نفرات پذيرفته شده، تعامل نزديک با واحدهاي ستادي، صدور کارنامه همراه با جزئيات براي نفراتي که نسبت به عدم پذيرش خود اعتراض داشتند؛ مي باشد.
مسئول جذب مجتمع گاز پارس جنوبي در ادامه با اشاره به دوره هاي آموزشي اظهار داشت: تاکنون 395 نفر طي سه مرحله جهت شروع دوره آموزشي معرفي شده اند. دوره اول در تاريخ 9/7/90 درمحمودآباد مازندران، دوره دوم در تاريخ 23/7/90 در دانشگاه صنعتي اصفهان، دوره سوم در تاريخ 14/8/90 در مجتمع نفت اصفهان و دوره آموزشي گروه بعدی نيز در دست اقدام مي باشد و انشاء اله تا قبل از پايان سال دوره چهارم نيز شاغل خواهند شد.
عمراني خو در پايان از تمامي افرادي که در فرآيند جذب نيروي انساني اين شرکت در سال 90 نقش داشتند صميمانه تشكر و قدرداني نمود.

آقاجان باتوجه به ظرف721 نفری آزمون 91 گاز و پیش بینی روند جذب گفته اند بلافاصله بعد از گزینش طب صنتی خو فکرکنم اوایل شهریور شروع دوره طب صنعتی است خو مه نه .

جالب اینکه اولین دوره 9/7/90 شروع بوده توشهریور همزمان کار طب و گزینشو باهم انجام دادند .
 
آخرین ویرایش:

Yadavaran

عضو جدید
درخواست بازنگری قانون تعدیل مدرک کارکنان رسمی صنعت نفت


برخی کارکنان صنعت نفت با اشاره به نقص‌های موجود در قانون تعدیل مدرک کارکنان رسمی، با بیان جزئیاتی خواستار بازنگری در روند موجود شدند.

تعدادی از کاربران پایگاه اطلاع رسانی نفت و انرژی با ارسال یادداشت و ذکر توضیحاتی درخواست خود مبنی بر بازنگری قانون تعدیل مدرک کارکنان رسمی را مطرح کرده اند که مشروح آن در ادامه آمده است:

"همانطور که مستحضرید آیین نامه فعلی در خصوص تعدیل مدرک تحصیلی (کارشناسی ارشد) کارکنان رسمی شاغل در صنعت نفت فارغ از هرگونه بررسی کارشناسی شده، تعدیل مدرک تحصیلی را به دو گروه دانشگاه های روزانه، آزاد اسلامی و غیر انتفاعی معاف از آزمون کتبی و دانشگاه های علمی کاربردی، فراگیر و مجازی ملزم به شرکت در آزمون کتبی تقسیم نموده است. لذا لازم می دانیم ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ایرادات وارده به آیین نامه مذکور، به اختصار دلایل موجود در این خصوص را به شرح ذیل ارائه کنیم:

1-چنین به نظر می‌رسد که بخشنامه تعدیل مدارک تحصیلی کارکنان شاغل در صنعت نفت توسط کارگروهی تهیه و تنظیم گردیده که خود فارغ التحصیل دانشگاه های آزاد اسلامی و یا غیر انتفاعی هستند، چراکه مطابق آیین نامه مذکور این دسته از فارغ التحصیلان به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه خاطری و تنها به مدت دو هفته پس از فارغ التحصیلی اقدام به تعدیل مدرک تحصیلی خود خواهند کرد.

2-افرادی که در گروه دوم دسته بندی صورت گرفته ملزم به شرکت در آزمون کتبی می‌باشند، افرادی هستند که با شرکت در کنکور سراسری که توسط سازمان سنجش برگزار گردیده با اخذ رتبه های قابل قبولی موفق به راه یابی در دوره های فراگیر و مجازی شده و بی هیچ تردیدی قبولی در آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و یا دانشگاه های غیر انتفاعی به مراتب جهت اینگونه افراد سهل و آسان تر بوده است.( برای مثال همکاری که با میانگین نمره 33 موفق به قبولی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد قشم گردیده نیازی به شرکت در آزمون تعدیل مدرک نداشته لیکن شخصی با میانگین نمره 56 در آزمون سراسری که موفق به قبولی در دوره های مجازی دانشگاه صنعتی امیر کبیر گردیده ملزم به شرکت در آزمون کتبی جهت تعدیل مدرک می باشد.)

3-متاسفانه علیرغم اعتبار بسیار بالای سیستم آموزش از راه دور در سایر نهاد ها و وزارت خانه و پذیرفتن این موضوع که ارزش علمی مدارک اخذ شده از طریق این سیستم به جهت فعالیت های بیشتر دانشجو بالاتر از سایر سیستم های آموزشی می باشد، این موضوع در آیین نامه تعدیل مدارک تحصیلی و صرفا در وزارت نفت مورد تبعیض واقع شده و ظلمی آشکار به این دسته از کارکنان که با صرف هزینه و وقت بسیار موفق به اخذ مدارج علمی بالاتر گردیده اند روا گشته است.

4-از جمله نکات بسیار حائز اهمیت در خصوص ایرادات وارده به دسته بندی مذکور را می توان به دلیل انتخاب این نوع سیستم آموزشی توسط کارکنان خصوصا در مناطق عملیاتی نظیر عسلویه اشاره نمود که به دلیل مشغله کاری، تعهد و رعایت انضباط کاری حاضر به شرکت در دوره های روزانه دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی نگردیده و با عدم ترک محل خدمت از طریق سیستم آموزشی فراگیر و یا مجازی اقدام به بالا بردن سطح علمی و دانش شغلی خود نموده اند. ذکر این نکته نیز بسیار ضروریست که مطابق بخشنامه معاونت منابع انسانی رئیس جمهور تعدیل مدرک کارکنانی که در دوره های روزانه فارغ التحصیل گردیده اند، ممنوع و خلاف مقررات می باشد.

5- سیستم های آموزشی فراگیر و مجازی در مقطع کارشناسی ارشد، صرفا در دانشگاه هایی با توان علمی بسیار بالا و دارای هیات علمی های برجسته قابل ارائه بوده و به تعداد محدودی در دانشگاه های معتبری نظیر تهران، کرج، علم و صنعت، امیر کبیر و شیراز اقدام به پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری می‌نماید. در حالیکه رشد چشمگیر دانشگاه‌های آزاد و غیر انتفاعی که راسا و با هزینه دانشجو در نقاط دور افتاده اقدام به تاسیس دانشگاه و جذب پولی دانشجو می نمایند، در آیین نامه مذکور مد نظر قرار نگرفته است.

لذا تهیه کنندگان این نامه ضمن درخواست از آن مدیریت محترم جهت بررسی و کارشناسی مجدد آیین نامه مذکور، خواستار لغو شرط شرکت در آزمون تعدیل مدرک جهت این دسته از فارغ التحصیلانی که صرفا از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش موفق به قبولی در دوره های فراگیر و مجازی گردیده اند بوده و در صورت تمایل حاضریم تا با ارائه مستندات و مدارک موجود غیر قابل قیاس بوده ارزش علمی مدارک اخذ شده در این نوع سیستم های آموزشی را با سایر مدارک خصوصا دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی اثبات نماییم."
 

.Petroleum

عضو جدید
علی آقا ، خو پسوند فامیل این بنده خداست (عقیل عمرانی خو ) یا تیک عصبیته ؟ نکنه از فامیلاتونه ؟! :w25:
بات موافقم ، برای 90ی ها خیلی mp3 کار کردن دمشون گرم، هرچند ما علافی زیاد داشتیم ، خدا خودش رحم کنه ،ولی تقریبا برای ما هم مثه 90دی ها کار کردن ، ان شاءالله چشم شیطون کر ، گوشش کور ، مهر میریم آموزشی
 

mansour.mm20

عضو جدید
بلخره امروز واسه منم اومدن تحقیقات:w18:



شوخی کردم
من مطمنم رد شدم
مدرک تحصیلیم یک مشکلی داشت شاید استعلام کردن فهمیدن...
بچه ها خدافظ خوبی بدی دیدید به بزرگی خودتون ببخشید

انتظار داشتم یکی بگه کجا منصور نرووو چیزی نشده که .. نا امید نشو
بخصوص از تو رامین جان که نوشته خداحافظیم رو لایکم کردی!

امشب همسایمون که باهم رفت و آمد داریم اومده بود خونمون بهم گفت تبریک میگم شرکت گازم قبول شدی(دوتا شاخ رو سرم سبز شد
:w28:چون اصلا نمیدونست که من برا شرکت گاز امتحان دادم. همون موقع فهمیدم برا منم تحقیق اومدن:redface: و خودم خبر نداشتم:question:) گفت هفته پیش یک آقایی اومده بود در موردت از ما چندتا سول جواب کرد

 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
انتظار داشتم یکی بگه کجا منصور نرووو چیزی نشده که .. نا امید نشو
بخصوص از تو رامین جان که نوشته خداحافظیم رو لایکم کردی!

امشب همسایمون که باهم رفت و آمد داریم اومده بود خونمون بهم گفت تبریک میگم شرکت گازم قبول شدی(دوتا شاخ رو سرم سبز شد
:w28:چون اصلا نمیدونست که من برا شرکت گاز امتحان دادم. همون موقع فهمیدم برا منم تحقیق اومدن:redface: و خودم خبر نداشتم:question:) گفت هفته پیش یک آقایی اومده بود در موردت از ما چندتا سول جواب کرد


من اسمت رو ببینم لایک میزنم دیگه نوشته هات رو گاهی نمیخونم ;) حال کردی؟ :D
 

Yadavaran

عضو جدید
علی آقا ، خو پسوند فامیل این بنده خداست (عقیل عمرانی خو ) یا تیک عصبیته ؟ نکنه از فامیلاتونه ؟! :w25:
بات موافقم ، برای 90ی ها خیلی mp3 کار کردن دمشون گرم، هرچند ما علافی زیاد داشتیم ، خدا خودش رحم کنه ،ولی تقریبا برای ما هم مثه 90دی ها کار کردن ، ان شاءالله چشم شیطون کر ، گوشش کور ، مهر میریم آموزشی
نه خو میتونی خودت تو اینترنوت تحقیق کنی کا اینو بدون همه کار درستا یه خو دارند مه نهه خوو.
 

Yadavaran

عضو جدید
آقا من دیگه تحمل ندارم فردا زنگ بزنیم ستاد جذب روز طب صنتی رو بپرسیم خو.
تلفن های ستاد جذب گاز خو.
داوطلبان مي توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد استخدام از ساعت 9 الي 16 با شماره هاي ستاد جذب 81315780 ، 81315781 ، 88344695 و 88328364 (021) تماس حاصل فرمايند
 

Yadavaran

عضو جدید
٣ فاز پارس جنوبی برای تامین پایدار انرژی کشور امسال به تولید می رسد


معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت از آغاز تولید گاز از فازهای ١٢، ١٥ و ١٦ پارس جنوبی برای پوشش نیاز بخش‌های مختلف کشور به گاز طبیعی در سال‌جاری خبر داد.
 

.Petroleum

عضو جدید
به احترام رییس جمهور محبوب و ایثارگر محمود احمدی نژاد و 8سال زحمات جهادگونه و خالصانه یه دقیقه سکوت :w05:
خداحافظ دکتر ... :w04::w04::w04:
یعنی الان مملکت رئیس جمهور نداره ؟ پس وزیر ارشادم نداریم = :w40::w14::w32::w33::w42::w36::w21::thumbsup2::w11:
 

mansour.mm20

عضو جدید
با سلام؛ به اطلاع پذيرفته شدگان محترم مجتمع گاز پارس جنوبي مي رساند اين شركت در حال برنامه ريزي براي ادامه مراحل استخدام شما (پس از وصول اظهار نظر گزينشي) مي باشد. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوري و اشغال نمودن شماره تلفن هاي شركت خودداري فرمائيد. در صورت داشتن هر گونه سوال از تاريخ 20 مرداد (20/05/92) به بعد با شماره تلفن 02188538272 تماس حاصل فرمائيد.
ستاد جذب spgc
یک هفته دیگه تا 20 مرداد مونده
امیدوارم بعدش سریع بفرستن برا طب صنعتی
 

vahidmanu

عضو جدید
به احترام رییس جمهور محبوب و ایثارگر محمود احمدی نژاد و 8سال زحمات جهادگونه و خالصانه یه دقیقه سکوت :w05:
خداحافظ دکتر ... :w04::w04::w04:
یعنی الان مملکت رئیس جمهور نداره ؟ پس وزیر ارشادم نداریم = :w40::w14::w32::w33::w42::w36::w21::thumbsup2::w11:

یعنی تا حالا فکر میکردی گشت ارشاد همون وزیر ارشاده؟؟؟ :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:
 

miladzizo

عضو جدید
سلام آقا من شهریور 92 مصاحبه ی علمی دارم رشته ام خودم کاردانی الکترونیک هستش و تکنسین برق الکترونیک ابزار دقیق قبول شدم
خواهشا اگه کسی میدونه تو مصاحبه چیا میپرسن اطلاع بده تا اخر عمر ممنونش میشم قبول بشم قبول بشم هم شیرینیشو حتما میدم چون برام حیاتیه
 

miladzizo

عضو جدید
سلام آقا من شهریور 92 مصاحبه ی علمی دارم رشته ام خودم کاردانی الکترونیک هستش و تکنسین برق الکترونیک ابزار دقیق قبول شدم
خواهشا اگه کسی میدونه تو مصاحبه چیا میپرسن اطلاع بده تا اخر عمر ممنونش میشم قبول بشم قبول بشم هم شیرینیشو حتما میدم چون برام حیاتیه
 

miladzizo

عضو جدید
سلام آقا من شهریور 92 مصاحبه ی علمی دارم رشته ام خودم کاردانی الکترونیک هستش و تکنسین برق الکترونیک ابزار دقیق قبول شدم
خواهشا اگه میدونی تو مصاحبه چیا میپرسن بهم بگی تا اخر عمر ممنونش میشم قبول بشم هم شیرینیشو حتما میدم چون برام حیاتیه
 

mansour.mm20

عضو جدید
سلام آقا من شهریور 92 مصاحبه ی علمی دارم رشته ام خودم کاردانی الکترونیک هستش و تکنسین برق الکترونیک ابزار دقیق قبول شدم
خواهشا اگه میدونی تو مصاحبه چیا میپرسن بهم بگی تا اخر عمر ممنونش میشم قبول بشم هم شیرینیشو حتما میدم چون برام حیاتیه

یک بار بگی کافیه لازم نیست 10 بار تکرار کنی اینجوری لج همه رو در میاری هیچکسم کمکت نمیکنه÷
 
بالا