آغاز چهارمين نمايشگاه راه و شهرسازي

shahab.

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

چهارمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته با شعار عملکرد، توانمندی ها و ظرفیت سازی ها از امروز به مدت چهار روز در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، این نمایشگا فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی بخش دولتی و خصوصی فعال در حوزه راه و شهرسازی به کشورهای دیگر به ویژه در شرایط ویژه تحریم است .
نمایشگاه راه و شهرسازی که هر سال همزمان با هفته حمل و نقل برگزار می شد، امسال زودتر برپا شده است تا هفته حمل و نقل به اجرای برنامه های حمل ونقلی اختصاص یابد.
هفته حمل و نقل از 26 آذر آغاز می شود.
در این دوره از نمایشگاه برگزاری نشست های خبری با حضور قائم مقام ها، معاونان و رئیسان سازمان ها و شرکت های تابعه به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر پیش بینی شده است.
همچنین در چهارمین نمایشگاه راه و شهرسازی تشکیل کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی(پنل) پیش بینی شده است که به مهم ترین موضوع ها درحوزه حمل و نقل و مسکن خواهد پرداخت.
برخی موضوع های قابل مطرح در کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی در این دوره از نمایشگاه راه و شهرسازی به این شرح است : سازکارهای حکم روایی شهری و شهروندان در فرایند باز آفرینی شهری، معیارها، ابعاد و ملاحظات طراحی فضاهای واحدمسکونی شهری، روش های ترمیمی آسفالت، سال جهاد اقتصادی و جهاد در حمل و نقل ریلی، انتظارات از دولت در رونق ترانزیت و حمل و نقل جاده ای، احداث تونل در مسیرهای مسئله دار، جایگاه بخش خصوصی در سیاستگذاری آتی دولت و انتظارات از همدیگر، توسعه روشهای نوین تامین مالی مسکن، چشم انداز بازار زمین و مسکن و طرح جامعه مسکن و فناوری های صنعت مسکن.
با توجه به برنامه ها و رویکردهای اعلامی دولت یازدهم در تعامل و اهتمام ویژه به بخش خصوصی، چهارمین نمایشگاه راه و شهرسازی محلی برای تعامل و هماهنگی این بخش و دولت و ارایه فرصت های سرمایه گذاری در کنار ظرفیت های بخش خصوصی است.
برای نمایشگاه امسال راه و شهرسازی از مدارس و دانشگاه ها برای این گردهمایی دعوت شده است .
بخش ویژه خلاقیت ها برای طرح ایده ها پیش بینی شده است که پس از پایش بهترین طرح ها، هدایایی داده خواهد شد.
ادارات و مراکز تحقیقاتی دولتی حوزه راه، شرکت های و صنایع دریایی، زمینی، ریلی و هوایی، صنایع و ماشین آلات راهسازی، انجمن های صنفی حوزه راه و مهندسان مشاور در بخش راه و ادارات و مراکز تحقیقاتی دولتی حوزه شهرسازی، شرکت های فعال در زیرساخت های شهری، مصالح ساختمانی در بخش شهرسازی این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.
چهارمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته
از 9 تا 12 آذر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.



 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
shahab. آغاز نمایشگاه راه وشهرسازی؛ 23 آذر اخبار و تازه های شهرسازی 0

Similar threads

بالا