You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
من برم دوست قدیمی...
شبتون آرام...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:
1730
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:
شبتون ارام
من برم ...
دعام کنین...
یاعلی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
:w15:
اگه جای خودم باشم_نه اونی که تصورتونه_بازهم لولوهستینااا..همچین کم هم نیست:دی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
نه..نگاه واقع بینانه به خودتون خنده داشت عاخه..(آق لولو علیرضا)
قشنگ میشه نه؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:خوشم میاد بااینکه حواسمون نیست...نامحسوس میریم پای منبر:دی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:
انصافا لولو رو خوب اومدین..
نه..مامان کاری ندارن...
خودم میذارم میرم....:)
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
فکرکنم رفتم پای منبر..ببخشین حواسم نبود..:biggrin:
.
.
.
.
.
اون که اره...خیلی وقته...:w05:
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
خب اذیت کنین ببینیم خب...!
؟
میذارم میرم به مامانم نمیگمی:دی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
واسه وقتهای پرت برنامه بریزینکه پرت نشن
درس بخونین یا کتاب ...و یا کاری دیگه...
لیاقت دارمیشین انشاله...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
اهان یعنی اذیت بود؟
نه بابا ..مقاومین...:دی
اصلا اذیت هم بلدین مگه؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
:smile:نه تا دو ؟
خوبه که:)
شماکربلارفتین؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
مقاومت نکنید درمقابل فهمیدن دیگه:دی
نه منظورم این بخشش"سخت راحت است"
شمام شکمو همه چیزو به خوردن ربط میدینا:)
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
نه منظورم این نبود
معمولا ا قایون منظم و دقیقن
حساسیت کمتره
ولی خب....
اینم هست
فردامیرین سسرکار؟
چ ساعتی؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
تیکه اخرشو خیلی دوست دارم
سخت رااحت است...
چشم:دی
شمانمیخورین؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
چ عالی...
یک اقای حساس...
تصورش سخته:دی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
خوش گذشت؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
خواهش میکنم...رفتین شیر بگیرین؟:)
- s_aa
- ارسال پروفایل