سلام رفییخ ..
:cool:
من صفحات قبل رو نخوندم اگه سوالام تکراری بود به بزرگی خودتون بببخشین ..
اینم از سوالات من :
1.چه احساسی داری؟
2.چه حسی داری؟
3.چطوری؟
4.خوبی؟
5.منو چقد دوس داری؟
6.درمورد کلمات زیر هر چی به ذهنت میرسه بگو:
- ترم اول
- پزشکی قانونی
- میگ میگ
- اتوبان
- پیکان سفید...