هنوز امتیاز از پرسپولیس کم نشده شماها سر از پا نمیشناسین ...:biggrin:..یادتون یه فصل از ما 6 امتیاز کم کردن با اون حال قهرمان شدیم .:cool:...کلا استقلالی جماعت امتیاز مفتی رو دوست داره ..دوپینگ و امتیاز کم شدن از حریف و ....
درود بر شما و هر چی پرسپولیسیه بامرامه ....:gol:
پرسپولیس سرور اس قت...