نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلامی به دوستان نامرئی
  2. malina

    ***غول مسحور کننده دریاچه در هامبورگ !

    مرسی مثلا چی بزارن؟
  3. malina

    ***غول مسحور کننده دریاچه در هامبورگ !

    آره والا منم به همین فکر میکردم مرسی از نگاهت دوست عزیز
  4. malina

    کوه پردیس

    wo0o0o0o0ow خیلی جالب بود به اطلاعاتم اضافه کردی مرسی عزیزم :gol:
  5. malina

    خیلی قشنگه اگربدانی............

    چه خوجل بود گلم مرسی:gol:
  6. malina

    هیچ وقت شده.............

    خیلی خوشکل بود مریم جون مرسی:gol: ای کاش همیشه قدر چیزایی که داریم رو بدونیم.نه زمانی که دیر شده باشه....
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/299762-***غول-مسحور-کننده-دریاچه-در-هامبورگ-!
  8. malina

    ***غول مسحور کننده دریاچه در هامبورگ !

    مجسمه ای از یک زن با 13 فوت (4 متر) ارتفاع و 99 فوت طول (30متر) توسط الیور واس ساخته شد و در دریاچه Alster در هامبورگ آلمان نصب شده که تعجب همگان را برانگیخته است. الیور واس هنرمند، رئیس تبلیغات اسکار دانشکده آگهی میامی است.
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/299757-پای-مصنوعی-برای-یک-لاکپشت
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااااااااام کسی هست؟ بچه ها برید اینجا از اولین تاپیکم دیدن کنید:D http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/299757-پای-مصنوعی-برای-یک-لاکپشت ثواب داره نظر دادن
  11. malina

    پای مصنوعی برای یک لاکپشت

    پای مصنوعی برای یک لاکپشت لاک پشتی که یکی از پاهایش آسیب دیده و قطع شده بود پزشکان و دامپزشکان را به این فکر واداشت تا برایش یک پروتز مصنوعی بسازند اون هم با جنسی متفاوت از پروتزهای دیگر ! بزن اون تشکر قشنگه رو :D
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقایون شب خوبی داشته باشید بای بای
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    از حرف دل نگو که دلم پر است! حرف دلم زیاد است! سخت است اگر دلت پر باشد و نتوانی به زبان بیاوری! فقط میتوانم بگویم:خــــــــــــدایا مرا ناامید مکن! من بنده ی تو هستم! پس بگیر این دست را!
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یه لیوان آب بخور یه حمد و سوره بخون بعدش راحت بخواب
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چقدر شعر گذاشتن مزه میده هاااا تازه فهمیدم:D
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هرچی آتیشه زیر سر تو ا:D
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دوباره شب....... دوباره خواب......... دوباره رویا.......... بازم شب شد همه جا تاریک تاریک هیچ صدایی شنیده نمی شه جز...... جز صدای قلبم....قلبی که همه ی تپش هاش با هر تپش کوچک قلب تو اغاز می شه.... همه خوابن....همه توی خواب رویا می بینن.......من اما بیدارم...توی بیداری رویا می...
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باید بگم که آقا بهنام رو بدرقه کردم هستم فعلا:smile:
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    موفق باشید آقا بهنام شبتون قشنگ بای بای
بالا