نه اصلا از اینکه جبهه بندی شده راضی نیستم ، به نظرم ما همه ایرانی هستیم ، خیلی بده که انقدر بینمون فاصله افتاده! ولی یه زمانی رو یادم میاد که توی باشگاه دوستان جنبش سبز یکه تاز بودند، و دوستان طرفدار ولایت فعال نبودند . خفقان بدی بود نمی شد هیچ کس نظری بده هرکی چیزی می گفت همه باهاش مقابله می...