نتایح جستجو

  1. محمدیان

    تکرار تاریخ!!!

    عزیزم چرا بگیم اینجا کسی به دیگران توهین نمی کنه ! داستان زبیر از یاران با وفای پیامبر و حضرت علی بود که خدمات زیادی انجام داد ولی به خاطر سادگی اش جنگ بزرگی رو به حضرت علی علیه السلام تحمیل کرد . بازم اگه سوالی داشتید من که بی سوادم ولی اگه بگید دوستان حتما راهنماییتتون می کنند :gol:
  2. محمدیان

    خواهش می کنم ، از آشناییتون خوشحالم ، من هم امیدوارم.

    خواهش می کنم ، از آشناییتون خوشحالم ، من هم امیدوارم.
  3. محمدیان

    بیاید زیارت عاشورا بخونیم حاجت بگیریم

    چشم عزیزم ، ان شا الله که مشکلشون حل بشه ، من هم کسی بهم خیلی التماس دعا گفته بنده خدا خیلی گرفتاره خواهش می کنم لطف کنید هر طور می تونید دعاش کنید ، اگر هم براتون مقدوره یه دور براش زیارت عاشورا بخونید :gol: خدا ان شا الله مشکل همه مشکل دارها رو حل کنه .
  4. محمدیان

    قابلت رو نداشت عزیزم . چی فکر کردی؟ من الیاسم ، هر کسی رو بخوام گول می زنم اصلا هم نمی تونی...

    قابلت رو نداشت عزیزم . چی فکر کردی؟ من الیاسم ، هر کسی رو بخوام گول می زنم اصلا هم نمی تونی مقاومت کنی!
  5. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  6. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  7. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  8. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  9. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  10. محمدیان

    :gol:

    :gol:
  11. محمدیان

    :gol:

    :gol:
  12. محمدیان

    نه عزیزم چرا ناراحت بشیم ، داشتیم شوخی می کردیم دیگه ، حتما میام بازم بهم می ریزم !

    نه عزیزم چرا ناراحت بشیم ، داشتیم شوخی می کردیم دیگه ، حتما میام بازم بهم می ریزم !
  13. محمدیان

    ببخشید من از نزدیک تا حالا درخت کریسمس ندیدم ، امیدوارم خوشتون بیاد [IMG]

    ببخشید من از نزدیک تا حالا درخت کریسمس ندیدم ، امیدوارم خوشتون بیاد [IMG]
  14. محمدیان

    خواهش می کنم ، شوخی بود امیدوارم ناراحت نشده باشی

    خواهش می کنم ، شوخی بود امیدوارم ناراحت نشده باشی
  15. محمدیان

    وای چه عکسای خوشگلی ممنون! من الان کلی دارم دنبال یه عکس درخت کریسمس می گردم که بهتون هدیه بدم ،...

    وای چه عکسای خوشگلی ممنون! من الان کلی دارم دنبال یه عکس درخت کریسمس می گردم که بهتون هدیه بدم ، هیچ کدومش رو نمی پسندم :(
  16. محمدیان

    آخی ... عیب نداره ناراحت نباشید حتما خدا بهتر رو براتون می خواد . راستی عیدتون هم مبارک باشه ،...

    آخی ... عیب نداره ناراحت نباشید حتما خدا بهتر رو براتون می خواد . راستی عیدتون هم مبارک باشه ، من دوست زرتشتی داشتم ولی تا حالا با کسی که مسیحی هست آشنا نبودم :)
  17. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  18. محمدیان

    معنی اسم کاربریتون چیه ؟

    معنی اسم کاربریتون چیه ؟
  19. محمدیان

    اینم برای عذر خواهی از اینکه دیر جواب دادم [IMG]

    اینم برای عذر خواهی از اینکه دیر جواب دادم [IMG]
بالا