من نمیفروشم. خودمم خریدم اینارو.
اگه بخوام خودم بفروشم تو حساب کن برای هر نفر 20 تا دی وی دی رایت کنم تمام وقتم که میگیره هیچ دی وی دی رایترمم خراب میشه.
هزار تا کارو بدبختی دارم من. طرف رایت میکنه میده به من منم به ادرس بچه ها میفرسم.
الان برا سه تا از بچه ها فرستادم.