جاوید باز تو جو گرفتت!
این چه حرکتیه. باز دوباره میخوای سایت رو بهم بریزی. این موضوع چه ربطی به گفتگوی آزاد داره. شما بهتر به ادمین پیام بدید و ازش جواب بخواین نه اینکه تو همه جا این پستارو بدید.
شما حساب کن سایت تا الان 150000 تا کاربر توش عضو شدن اگه همه بخوان عکس متحرک برا اواتاراشون بذارن و یا تو امضاشون بذارن خودت حساب کن سایت چقدر سنگین میشه.