نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    خیلی خوبه ...اگه نخوردن هم به زور میدیم بخورن .... من الان به یه نتیجه رسیدم ..اینکه من و تو آخر...

    خیلی خوبه ...اگه نخوردن هم به زور میدیم بخورن .... من الان به یه نتیجه رسیدم ..اینکه من و تو آخر بانک زنی هستیم (شکلک خفن بودن شدید)
  2. GAME_OVER

    فکر کنم مجبورم یادم بیاد معلومه خبری از کادو نیست ... خوب یادم اومد ...:razz:

    فکر کنم مجبورم یادم بیاد معلومه خبری از کادو نیست ... خوب یادم اومد ...:razz:
  3. GAME_OVER

    [IMG] اونوقت واسه چایی نخورا چیکار کنیم ..

    [IMG] اونوقت واسه چایی نخورا چیکار کنیم ..
  4. GAME_OVER

    هر چی فکر میکنم چیزی یادم نمیاد ..:دی

    هر چی فکر میکنم چیزی یادم نمیاد ..:دی
  5. GAME_OVER

    [IMG] میتونیم بگیم ساره تو چایی کارمندا دارو خواب آور بریزه :دی

    [IMG] میتونیم بگیم ساره تو چایی کارمندا دارو خواب آور بریزه :دی
  6. GAME_OVER

    خریدی ؟ چی خریدی ؟ چرا من یادم نمیاد ؟ :D توم این ترم تموم شده درست؟

    خریدی ؟ چی خریدی ؟ چرا من یادم نمیاد ؟ :D توم این ترم تموم شده درست؟
  7. GAME_OVER

    آخه من فهمیدم ما قبل از اینکه با هم اینجا آشنا شیم هم یه جورایی با هم دوست بودیم چون اون دوست...

    آخه من فهمیدم ما قبل از اینکه با هم اینجا آشنا شیم هم یه جورایی با هم دوست بودیم چون اون دوست دوست من بوده .... الانم هر شب آمارشو از دوستم میگیرم :دی
  8. GAME_OVER

    میگم مطمئنی اینقد راحته ؟ [IMG] راستی میدونی من و ساره تو دنیای واقعی همدیگه رو پیدا کردیم ؟:دی...

    میگم مطمئنی اینقد راحته ؟ [IMG] راستی میدونی من و ساره تو دنیای واقعی همدیگه رو پیدا کردیم ؟:دی ...ساره دوست دوست منه ...
  9. GAME_OVER

    چی میگی ناصر اول نوبت منه !! آجی مگه قول ندادی با حقوق اولت واسه من شکلات بخری .؟.

    چی میگی ناصر اول نوبت منه !! آجی مگه قول ندادی با حقوق اولت واسه من شکلات بخری .؟.
  10. GAME_OVER

    آججججججججییییییییییییییییییییییی

    آججججججججییییییییییییییییییییییی
  11. GAME_OVER

    حالا 2 ساله به من قول داده با حقوق اولش واسم کادو بخره تا حالا نخرید...:D

    حالا 2 ساله به من قول داده با حقوق اولش واسم کادو بخره تا حالا نخرید...:D
  12. GAME_OVER

    اوووووووومد

    اوووووووومد
  13. GAME_OVER

    فکر کردم آجی جونم ... آره واقعا از وقتی رفتی سرکار دیگه منو فراموش کردی ..[IMG]

    فکر کردم آجی جونم ... آره واقعا از وقتی رفتی سرکار دیگه منو فراموش کردی ..[IMG]
  14. GAME_OVER

    چه غم انگیز ..[IMG] طفلک از وقتی میره سرکار خیلی سرش شلوغ شده

    چه غم انگیز ..[IMG] طفلک از وقتی میره سرکار خیلی سرش شلوغ شده
  15. GAME_OVER

    پس بی زحمت لینک اون تاپیک نمیدونم چی رو بده تا ببینم خوب دراومدم یا نه ..:D فکر کنم ساره رفت ..

    پس بی زحمت لینک اون تاپیک نمیدونم چی رو بده تا ببینم خوب دراومدم یا نه ..:D فکر کنم ساره رفت ..
  16. GAME_OVER

    سلام ...مرسی تو خوبی؟ ببخشید دیر متوجه پیغامت شدم ....ممنون ....برو دوربین یار از این صحنه بیاد...

    سلام ...مرسی تو خوبی؟ ببخشید دیر متوجه پیغامت شدم ....ممنون ....برو دوربین یار از این صحنه بیاد ماندنی عکس بگیر :دی
  17. GAME_OVER

    به به ببین کی اینجاس ؟ سلام آجی گلم من خوبم تو خوبی؟ ببخشید دیر متوجه پیغامت شدم ..... چه عجب از...

    به به ببین کی اینجاس ؟ سلام آجی گلم من خوبم تو خوبی؟ ببخشید دیر متوجه پیغامت شدم ..... چه عجب از اینورا یادی از ما کردی .......خودت چطوری؟ چه خبر ؟
  18. GAME_OVER

    سلام .مرسی بابت دوستی ..خوش اومدین به باشگاه

    سلام .مرسی بابت دوستی ..خوش اومدین به باشگاه
  19. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    آره ..... پنج شنبه شب هک شد تا چند وقت نتونستن برگردوننش .....
  20. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    بچه ها سایت کیسه حمومیا هک شد ..:biggrin:
بالا