سلام دوستان ...ببخشيد چند روزي در خدمت نبودم :gol:
مسعودجان متاسفانه شما انگار پست محمدرضا جان رو نديده بوديد...برنده قطعي مسابقه ايشون هستند
ممنونم از زحمت و حضور همگي دوستان و تذكر بجاي متين عزيزم:redface:
محمدرضا جان منتظريم عزيز:gol:
به به به ...باد آمد و بوي عنبر آورد...واي چه عجب ما چشممون به جمال داداش گلمون روشن شد... [IMG]
تو كجايي پسر نميگي دل آبجيت واست يه ذره ميشه؟؟؟؟ [IMG] [IMG] [IMG]
تورو خدا يه كمي به خودت مرخصي بده داداش....خيلي خوشحالم كه سالم و سلامتي... [IMG]