آخخخخخخخخ جونمي جوننننننننننن...گوجهههههههههههه....مرسي مرسي دستت درد نكنه سياوش جان [IMG]
الان ميرم همشو ميشورم و خرد ميكنم و نمك و آبليمو ميزنم ميارم با هم بخوريم....گلپر دوست داري روش بريزم؟ [IMG] [IMG]
تا من ميرم آماده اش كنم اين شيطونك ( دخترشرقي ) رو هم خبركن بياد ...بدون اون صفا...