این بحث را علت های مختلف باید است:
1- نداشتن مدیر در تالار آزاد
2- نداشتن جنبه گفتمان در بحث ها
3- از کوره در رفتن و برزبان راندن کلمات و الفاظ سخیف در بحث ها
4- سطحی نگری و به سخره گرفتن بحث ها چه از نظر اعتقادی، سیاسی ، فرهنگی و.........
5- نداشتن آگاهی ، با این حال شرکت در بحث ها و به حاشیه...