چه عجب !!یکی پیدا شد که به این قضیه به دید مثبت نگاه کنه!!قبول دارم تو ایران بیکاری بیداد میکنه ولی من ازهر جنبه ای که میبینم هر شرطی که تو این جامعه برای استخدامی بهش نیاز داشته باشنو دارم
مرسی بابت دید مثبتتون:smile:
اره داروینو کلی دیگه میمون و ماهی و.میشدن ادم!!
اره یکی از سولاشم جایگاه انسان در هستی بود !!
ما بیشتر در مورد خونه های ایرانی و پیرنشینو هشتیو
زمستونه تابستونه اب انبار قنات بادگیر
مناره های ارگانیک ک سایشون میلرزه و وقفوو
گنبدوجنسشو طرحشو گنبدای ایرانیو خارجیو خونه روبیو اوووووووووه کلی از...
مال مام ربطی نداشته ظاهرا همش معماری اسلامی گفته!
بحث پایداری و نمودش تو معماری ایرانو قناتوخونه ابشار رایتو نظریه داروینو انسان شناسیو خودشناسیو اووووووووه
خو تو بگو من بگم گفته یا نه
ما ک کلا جزوه و کتاب نداشتیم!!استاد مام از حرفای سر کلاسش سوالا رو اورد ک من چون از استاد خوشم میومد ب گوش بودم یادداشت نکردم حرفاشو
خوبه توام از من کم نمیاری بیشتر از من نوشتی؟:biggrin: