You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ایشالا
باشه غصه خوردی میدم تو هم برونی
ایشالا تو هم یکیشو بخری
-
بهاری کاری داری من برم دیگه
-
خوب اینام کوچولو هست دیگه
برعکس من ماشین گنده دوست دارم مثل لندکروزر یاbmw x6 ya z4 ماشین دو نفره
-
-
البته زد 4 کوچولوه دو نفره هستش ولی در کل عشق ماشین امریکایی هستم
-
چرا یعنی ایقدر کوچولویییی
-
خخخخخخخ یعنی تو جیب جا میشی
-
خخخخخخخ اره دیگه بهاری من برم خیلی دیره جمعه هستش امروز بسه کار 2 تا مشتری راه انداختیم ایمیلتو بده پلان این کارمو برات بفرستم
-
-
خواهش بهار
اجازه هست بریم دیگه
-
پیامات پره خالی کن باشه برو به سلامت منم برم ناهار بگیرم بیام بخورم
-
پسر عموم شرت استخرس رو بخاری سوزوند پرواش نشد بره بگیره
-
اره زیاد داریم اولیش بهار
-
-
الان قهر کردی یعنی باشه تو بد نیستی تو خیلی خوبی خخخخخخخخخ
بهاری من برم خونه ناهار بخورم معده سوراخ شد فکر کنم
-
-
-
خوب گناه دارم خووووووووووو
تو هم برو ناهار بخور
-
-
چرا پس اینجوری کردی :razz: