You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
اگه میتونی بیا یاهو با هم صحبت کنیم ببینم مشکلت مثل منه
-
ای دیت چیه یاهو مسیجر داری
-
-
میگم تو زیاد اذیتش نکن بزار یکم بهت فکر کنه
تو چه چقدر وقت یکبار بهش بیام میدادی
-
چی کار میکنه که بهش شک کردی گوشیش همش دستشه
-
نداره مطمئن باش اج کرده با تو می خواد اذیتت کنه
-
ببخشید وارد این موضوع نمیشم این مربوط به خودته
-
داداش معین سر کارمون گذاشتی
-
-
اهان پس باز نشدددددددددددددد داداش مرسی
-
محسن جان کاری داری با من دارم میرم امیدوارم دوست خوبی برات باشم
-
عامو ش................. ب دی خودت تکمیلش کن
-
دعا برای سلامتی دوست عزیزمون :(
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...82%D9%81%D8%B3
-
اره فهمیدم اینباکست پره ساید
-
-
ارههههههه
خوب چطو دوستی با هم هستید که خبر هم ندارید :D
شایعه درس کنم
-
من همش دعواش میکنم میگم چرا شبا درس میخونههههههههه نمیزاره بخوابیمممممم
-
نه بابا این سری یه کم سرم شلوغ شده وقت اومدن نمیکنم
هنوز شاید کمترم بشه
-
سلام محدثه جون چطوری خوبی دوست من کجاست خبرش داری چقدر وقته ندیدمش دلم براش تنگ شده