You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
[IMG]هانی کلن ازیلیب؟
دا ویرمارا گدمه دوناسان[IMG]
-
[IMG]خوب یاوجنه ویردیم دا محکم ویرمادیم کی
هوا سریندی گدسن دوناسان[IMG]
-
[IMG]ناری پیس اوخودوم شرمنده[IMG]
-
[IMG]خوشال شدم داداشی
داداشی عب نداره به روت نیار[IMG]
خوب بخوابی شبت بخیر[IMG]
-
[IMG]دعوا المیروخ
ایندی گلرم تاپیکه
-
[IMG]هاواخ؟
یالاندا دیسن دا؟؟؟؟بیدا دا بو طرف دن ویریم[IMG]
-
[IMG]حقیندی منیم شکلاتیمی یدون اونا خاطیر
-
-
-
-
-
-
[IMG]2هفته
الهه جوون کجایی؟
-
-
[IMG]یاخجی دا آفلین ایندی یاخجی اوشاخ اولدون با
-
الان موندم بکشمت یا نه[IMG]
-
[IMG]دلوغم که میگی
اسنادش هس:evil:
جرمت زیادتر شد:weirdsmiley:
-
خودت تعیین کن چطوری قصاصت کنم[IMG]
-
نیه بابکه بابیلی دیسن ؟؟؟؟؟؟؟؟[IMG]