You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
[IMG]منده داریخیرام
منده یاخچیم نینیسن؟
-
-
[IMG]بح یورولدون
گت یات
یاخجی یاتاسان
-
[IMG]گلی که اکیلدی
دیمیرم بو سمیه نی اره ویراخ که فیکر المیرم راحت ایش اولا[IMG]
-
-
[IMG]
[IMG]اللرین آریماسین
-
نخیرم نه من نه داداشیم کجل دییروخ
باخ توهلریمه[IMG]
[IMG]یاخجی دا لو ویرمیه سن ها
-
[IMG]چوخ چوخ دی
[IMG]منی گیزلد دااااااااا نولار
-
[IMG]عب نداره الهه جوون اکشال نداره
ممنونتم عزیزم[IMG]
-
[IMG]نخیرم ایکیدانا دییر
اوه اوه الفرار[IMG][IMG]
-
منی؟ نیه؟[IMG]هانچی یولداشیم
-
-
[IMG]سلام بابیلی خان
خوفی؟
پیامت خالی بید که
-
سلام الهه جوون
خوبی؟
خواهش می کنم عزیزم[IMG]
-
-
-
[IMG]خسته نباشی
ایول ایشالا موفق باشی
بازم خوشال میشم بهم سر بزنی
-
[IMG]سلام دخمل ملوس خودم چطوری نازنازیه مامان
-
سلام جیجیلیه من خوفی؟
مگه تو شاغلی عزیز دلم؟
-
یاخجی یاتاسان[IMG]
من بیراز فضولیتیمه شارژ الیرم سورا یاتام[IMG]
شب بخیر[IMG]