نه رضا جان كلي عرض كردم خدمتتون...منظور اصليم گياهپزشكي بود....:w23:
محمدرضا تو ديگه چرا....؟؟؟
خام نشوووو....من همه كاره بيكاره ام...همه جا يه دستي دارم...
ولي .....زهي خيال باطل كه من به جرگه كشاورزيها بپيوندم...فعلا كه به هردري ميزنم بسته است...
رضا جان ممنون از توضيحات مفصلتون...يعني اين كمپلت خان چون يه تيكه است و سر و سينه و شكمش يكيه...جزو حشرات محسوب نميشه...پس جزو كدوم رسته است..؟؟؟بلا گرفته..