اگر دردم یکی بودی چه بودی!
مشکل اینجاست که اغلب نوگلان جوان اصلا ایران را قبول ندارند چه برسد به طرح و پوشاک ایرانی!!
در ضمن سلیقه های مختلف را چه کنیم؟
چند درصد دختران و پسران ما جنس ایرانی می پوشند؟
شلوار جینش باید ترک باشد
تی شرتش باید........
بگذریم!
مشکل از چند تکه پارچه و اینها نیست!
مشکل...