واوپارتی تون هم کلفته ها...
بابا دست مارو هم بگیرین خب...
عجب شرکت خوبی..نمیگه ممکنه شما رو بگیرن بعدش بیکارمند بشه؟
ای پدر فراموشکار..خدارحم کنه به بچه اینده تون:دی
نذارین تکراری بشه.خلوتهاتون رو با چیزای دیگه پرکنین.این هفته باید میومدم اخه اجی بعد چهارماه اومد...اینقده دلتنگش بودم...
نه بابا درس میخونم.فقط کمی بینظم..باید برنامه ریزی کنم و جدول بکشم تا خیالم راحت شه
خب نگفتین.چقدرهست که حالا دوست دارین بزرگ باشه....هوم؟