نتایح جستجو

  1. "Coral"

    خب خدا رو شکر...الحمدلله خبر خاصی نیس تولد علیرضا نبودی جات خالی ناصر اومده ترم داره شروع میشه...

    خب خدا رو شکر...الحمدلله خبر خاصی نیس تولد علیرضا نبودی جات خالی ناصر اومده ترم داره شروع میشه روز دختر هم موبارک:razz:
  2. "Coral"

    علیکم سلام حاج آقا(یادم رفت سلوم کنم) [IMG]

    علیکم سلام حاج آقا(یادم رفت سلوم کنم) [IMG]
  3. "Coral"

    [IMG] دل من اصل کاریه آخه بیریختکم[IMG]

    [IMG] دل من اصل کاریه آخه بیریختکم[IMG]
  4. "Coral"

    خواستم بیا گم 5 روز شد...دیدم پی ام دادی بد قول:razz: خب به سلامتی...حل حل؟؟؟

    خواستم بیا گم 5 روز شد...دیدم پی ام دادی بد قول:razz: خب به سلامتی...حل حل؟؟؟
  5. "Coral"

    به به منور مینمایی خوزستانو جینگولک خوش تشریف بیاری:surprised: ها خوشتیپ و با نمکی دل همه تو رو...

    به به منور مینمایی خوزستانو جینگولک خوش تشریف بیاری:surprised: ها خوشتیپ و با نمکی دل همه تو رو میخواد:دی (دل من نمیخواد:d)
  6. "Coral"

    یا خدا...پس بگو برا چی منم یه کیلو اضاف کردم...:surprised: پَــ همون سخت بگیر هیکلت بهم نخوره :d

    یا خدا...پس بگو برا چی منم یه کیلو اضاف کردم...:surprised: پَــ همون سخت بگیر هیکلت بهم نخوره :d
  7. "Coral"

    ها مودونم....ولی خو بخشی از زندگیه:d ها دیه اگه زندگیو سسخت بگیری سخت میشه:)

    ها مودونم....ولی خو بخشی از زندگیه:d ها دیه اگه زندگیو سسخت بگیری سخت میشه:)
  8. "Coral"

    بچه ها بیایین 27 شهریور تولده دوست خوبمون m.e.ar همون علیرضا جوووووووووووووووووووووووو وووووووووووونه کوچولوئه

    ایشالا سال دیگه برا تولدم عسکمو بذار(اگه پیدا کردی...من همه رو میذارم تو گاو صندوق:D اوهوم...اصن عطاردیا یه چیز دیگه ن:D امیر و ناصر شیکمو ان آیا؟؟؟؟عجب مرجی...مرجان...ویا مشتقاتی که توش مر داره بگی ما راضی ایم سردار:redface: :gol:وظیفه بود
  9. "Coral"

    خداحافظی مغناطیسی . . . .

    به یادش هستیم
  10. "Coral"

    ها مودونم درد عظیمیه این نت نداشتن خدا نصیب گرگ بیابون نکنه:D

    ها مودونم درد عظیمیه این نت نداشتن خدا نصیب گرگ بیابون نکنه:D
  11. "Coral"

    خداحافظی یک برقی!

    اگر راه داره نرید:( بمونید همه ی ما دل تنگ میشیم به هر حال براتون ارزوی موفقیت دارم:gol:
  12. "Coral"

    4 روز شد آقای بد قول:razz:

    4 روز شد آقای بد قول:razz:
  13. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    پیرجو دختر شرقی ناصر(just mechanic) افشین :D
  14. "Coral"

    ها بیریختکم....میسی هیشی...تو کوژا بیدی اصن زشتویک؟؟؟

    ها بیریختکم....میسی هیشی...تو کوژا بیدی اصن زشتویک؟؟؟
  15. "Coral"

    چیکارکنیم دیه...خراب رفیخیم:d خهلی خهلی میسی

    چیکارکنیم دیه...خراب رفیخیم:d خهلی خهلی میسی
  16. "Coral"

    هوم؟:razz: تنتو چرب کن که دارم میام:دی از بیمه ی بدنه در امان نیستی:biggrin: شوخی کردم...مرسی...

    هوم؟:razz: تنتو چرب کن که دارم میام:دی از بیمه ی بدنه در امان نیستی:biggrin: شوخی کردم...مرسی ممنون:gol:
  17. "Coral"

    مرسی ممنونم:gol:

    مرسی ممنونم:gol:
  18. "Coral"

    [IMG] اینم کلید

    [IMG] اینم کلید
  19. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    لباس برای حمید تفریح که بهت تخفیف بده نشینی رو صندلی(رشوه نمیگیره حمید) درو باز کردم ناصر نفر بعدی تویی پیرجو دختر شرقی ناصر(just mechanic) افشین
بالا