فاطمه جوون خوبی ؟ دلم واست تنگ شده بود. عکس ها قابلی نداشت . ان شا الله همه من هم تو هم فاطمه گل (سه تا فاطمه ها) به آرزومون برسیم و کل ایران رو سیر کنیم.
آقا داماد با اجازه ، من بریم درس بخونم ، حالا برای اینکه آزادی حاکم باشه تا فردا این موقع بهتون اولتیماتم می دیم خودتون زن بگیرید، خوبه ، شب بخیر خداحافظ
واای چقدر خوشجالم که داداشم داره داماد می شه !! من داداشم کوچولوئه حالا یه 7-8 سالی مونده دامادش کنم ، الان یه عالمه خوشحالم . آخ جون من می شم خواهر شوهر ...
چشم داداش!!! چقدر خوبه آدم داداش بزرگ داشته باشه ها! بگو چرا همیشه معدلم روی 17 بود!
شما دعا یادتون نره 20 هم می گیرم( سخته ولی چون شما گفتید دیگه باید بیست بشم دیگه!) :)