با سلام
اول از همه تاسف خودم رو از بسته شدن دو تاپیک قبلی که با همین هدف زده شده بودن(فعالیتهای فرهنگی وهنری)اعلام میکنم و امیدوارم که با قوانینی که تو این تاپیک اجرا خواهد شد دیگه شاهد بسته شدن این تاپیک نباشیم
قوانین:
1-تایپ فارسی
2-عدم بحث سیاسی
هر یک از اعضام که قانون رو رعایت نکنه از...