بهتر است انسان چيزي نداند، تا اينكه بسياري چيزها را نيمه تمام بداند.
بهتر است كه با عقايد خودمان يك ابله كم عقل باشيم، تا آنكه با عقايد ديگران يك مرد دانشمند به حساب آييم.
بعضی از آدمها....
بعضی از آدمها پر از مفهوم بودنند
پر از حس های خوبند
پر از حرفهای نگفته اند
چه هستند، هستند
و چه نیستند، هستند
یادشان
خاطرشان
حس های خوبشان
آدمها
بعضی هایشان
سکوتشان هم پر از حرف هست
پر از مرحم به هر زخم است...
[IMG]
فرقی است بین زنده بودن وزندگی کردن....
گر نشان زندگی جنبده گی ست/ خار صحرا هم سراسر زندگی ست
هم جعل جنبد هم پروانه لیک/ فرقها از زندگی تا زندگی ست.... (مولانا)
[IMG]