You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
خو بیشتر شد تعجبم
شبت خوش
-
همینجوری
چند وقت بود شبا نبودی تعجب کردم خو
-
-
وووووووووووی چه حرص میده این باشگاه
نمیذاره یه خدافظی بکنیم
شبت خوش عسیسم
بووووس
-
آخ جون
بریم
تولدت بیست و سومه دیگه؟ هوم؟ چرا اسمت اون پایین نیست؟!
-
-
دیگه تبریک بگم تولدتو؟ نه؟
تولدت مبارررررررررررک
-
هوم؟ آره خو، خوش میگذرونیم :دی
-
سلام کمند جون
خوبی؟ چه خبر؟
-
خوبم ممنون
پس فعلا مزاحمتون نمیشم
شب خوش
-
-
سلام
عکسا؟ تو آلبوم ........
بیا پروفم میبینیش
-
-
-
خب دیگه نمیپرسم
اینام که آپلود نمیشه هرکار میکنم!
روزت خوش
خوشحال شدم دیدمت
-
چی گفتی؟!! :دی
بی خیال! دو تا عکس دارم آپلود میکنم، اگه آپلود شد میذارم فعلا واست
-
-
-
زردآلو، آلوچه، آلو، ......
عکس؟ باوشه امروز رفتم عکس میگیرم