نتایح جستجو

  1. kachal63

    نظر من؟ خو این بچشه، میخواد با دوستاش بره گردش این اجازه نمیده بره :دی

    نظر من؟ خو این بچشه، میخواد با دوستاش بره گردش این اجازه نمیده بره :دی
  2. kachal63

    برو به سلامت عزیزم مواظب خودت باش

    برو به سلامت عزیزم مواظب خودت باش
  3. kachal63

    نیدونم! اینو باید از خود گنجشکه بپرسی :دی

    نیدونم! اینو باید از خود گنجشکه بپرسی :دی
  4. kachal63

    بله، بماند نداره :دی

    بله، بماند نداره :دی
  5. kachal63

    اوهوم! چقدر دوست پیدا کردیم تو اون دو تا تاپیک، الان داره خاک میخوره دیگه

    اوهوم! چقدر دوست پیدا کردیم تو اون دو تا تاپیک، الان داره خاک میخوره دیگه
  6. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  7. kachal63

    :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

    :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
  8. kachal63

    بچه های زیر آسمون و بچه های کرسی یکینف ما میگیم بچه های کرسی :biggrin:

    بچه های زیر آسمون و بچه های کرسی یکینف ما میگیم بچه های کرسی :biggrin:
  9. kachal63

    نمیدونم چیه این، فقط میخوام :دی

    نمیدونم چیه این، فقط میخوام :دی
  10. kachal63

    قدیما نبودی شما، یه کرسی داشتیم تو تالار ادبیات شبا با بچه ها میرفتیم اونجا، میگفتیم و...

    قدیما نبودی شما، یه کرسی داشتیم تو تالار ادبیات شبا با بچه ها میرفتیم اونجا، میگفتیم و میخندیدیم، قصه تعریف میکردیم، میجنگیدیم :دی خیلی خوش میگذشت
  11. kachal63

    خو تو هرچی هم حرف بزنی از نظر من کمه ملو جون. بازم بوگو

    خو تو هرچی هم حرف بزنی از نظر من کمه ملو جون. بازم بوگو
  12. kachal63

    من از اینا میخوام، چجوری درست میکنن اینارو؟ [IMG]

    من از اینا میخوام، چجوری درست میکنن اینارو؟ [IMG]
  13. kachal63

    اضافه شد :دی آره آرامم باشه خیلی خوب میشه اصلا موافقی یه شب بچه های کرسیو جمع کنیم اینجا [IMG]

    اضافه شد :دی آره آرامم باشه خیلی خوب میشه اصلا موافقی یه شب بچه های کرسیو جمع کنیم اینجا [IMG]
  14. kachal63

    شما چه خبرا آقا صدیق؟ ملودی جون شما چه خبر یه کم تعریف کن ببینیم چه چیزا بر شما میگذرد این روزها

    شما چه خبرا آقا صدیق؟ ملودی جون شما چه خبر یه کم تعریف کن ببینیم چه چیزا بر شما میگذرد این روزها
  15. kachal63

    آقا صدیق، بعضیا جون من که میگید کلا حوصله نداره خو! اینجارو نگفت فقط که

    آقا صدیق، بعضیا جون من که میگید کلا حوصله نداره خو! اینجارو نگفت فقط که
  16. kachal63

    این روزها روزای خوبیه بیشتر با دوستامم من، خوش میگذره

    این روزها روزای خوبیه بیشتر با دوستامم من، خوش میگذره
  17. kachal63

    [IMG] ملو موافقط همیشه بیایم اینجا مهمونی؟ خوبه ها :دی

    [IMG] ملو موافقط همیشه بیایم اینجا مهمونی؟ خوبه ها :دی
  18. kachal63

    خب، صابخونه هم اومد بالاخره

    خب، صابخونه هم اومد بالاخره
  19. kachal63

    سلام ملودی جان، خوبی؟ :دی من همیشه سبب خیر میشم

    سلام ملودی جان، خوبی؟ :دی من همیشه سبب خیر میشم
بالا