نتایح جستجو

  1. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    برو خدا پشت پناهت ايشالا بيست بشي منم برات دعا مي كنم فردا هم دير نكني منتظريم شب خوش خواباي خوب خوب ببيني
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    پس كي اين امتحانت تموم ميشه ولي زيا سخت نگير دنيا دو روزه نگران نباش ما برات دعا مي كنيم شب خوش خواباي خوب خوب ببيني
  3. C

    جـــــــــــــــــدي مي گي نميري اصلا نمي ري يا الان نميري

    جـــــــــــــــــدي مي گي نميري اصلا نمي ري يا الان نميري
  4. C

    من كي باشم شمارو محاكمه كنم نمي پرسم كجا ميري يا براي چي فقط مي پرسم كي برمي گردي...

    من كي باشم شمارو محاكمه كنم نمي پرسم كجا ميري يا براي چي فقط مي پرسم كي برمي گردي كــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي؟
  5. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نگار جان ميبينم كه نيومده گله و شكايتو شروع كردي بابا اين يه ساعتي زير كرسي هستي سعي كن فراموش كني هرچي بود تموم شد
  6. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام محاكمت نمي كنيم ولي نمي گي ما بهت عادت كرديم اخه كجا مي خواي بزاري بري
  7. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون حميد جان بخشيد تشكرام تموم شده ارامش واقعي واقعي يه داستان خيلي معروف هم هست
  8. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون منم خوبم به خوبي دوستان
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام داداش گـــــــــــــــــــــــلم كجايي بابا رفتي حاجي حاجي مكه ها دلم برات شده بود اندازه ي يه عدس من به همه دوستاي گل سلام كردم مگه شما گل نيستي؟ هستي ولي به هر حال سلام آرامش جان
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام به داداش خوبم حال من خوبه خودت چه طوري داداشي؟ راستي اون دادشمونم كه رفت خبر داري؟
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام حميد جان من خوبم شما چه طوري؟ سلام باران دوست داشتني خوبي ؟ سلام سكرت جان خوبي؟
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام به همه دوستان گل گلم خوبيد؟
  13. C

    نمي گم نرو چون نمي دونم كجا مي ري ولي ازت خداحافظي نمي كنم چون مي دونم دوستاي خوب خودتو فراموش...

    نمي گم نرو چون نمي دونم كجا مي ري ولي ازت خداحافظي نمي كنم چون مي دونم دوستاي خوب خودتو فراموش نمي كني و برمي گردي پس به اميد ديدار به زودي زود ياحق
  14. C

    اصلا حواسم نبود ;):redface:

    اصلا حواسم نبود ;):redface:
  15. C

    داستانها و مطالب کوتاه، زیبا، پنداموز و تامل برانگیز

    داستان درباره كوهنوردي ست كه مي خواست بلندترين قله را فتح كند .بالاخره بعد از سالها آماده سازي خود،ماجراجو يي اش را آغاز كرد.اما از آنجايي كه آوازه ي فتح قله را فقط براي خود مي خواست تصميم گرفت به تنهايي از قله بالا برود. او شروع به بالا رفتن از قله كرد ،اما دير وقت بود و به جاي چادر زدن همچنان...
  16. C

    داستانها و مطالب کوتاه، زیبا، پنداموز و تامل برانگیز

    فرعون و ابلیس مي گويند ابليس، زماني نزد فرعون آمد در حاليكه فرعون خوشه اي انگور در دست داشت و مي خورد. ابليس به او گفت: آیا هيچكس مي تواند اين خوشه انگور را به مرواريد خوش آب و رنگ مبدل سازد؟ فرعون گفت: نه. ابليس با جادوگري و سحر، آن خوشه انگور را به دانه هاي مرواريد تبديل كرد. فرعون تعجب كرد و...
  17. C

    جدي جدي درست شد خدارو شكر ايشالا شما هم همه امتحانتو 20 بشي

    جدي جدي درست شد خدارو شكر ايشالا شما هم همه امتحانتو 20 بشي
  18. C

    نه بابا اين چه حرفيه نگران شدم فقط يه سوال چرا ته سايت اسم شما جزء امار متولدين امروز نيست

    نه بابا اين چه حرفيه نگران شدم فقط يه سوال چرا ته سايت اسم شما جزء امار متولدين امروز نيست
  19. C

    سلام گويا امروز متولد شدي تولدت مبارك ایشالله صد و بيست ساله بشی راستي چرا ديشب اينجوري كردي يه...

    سلام گويا امروز متولد شدي تولدت مبارك ایشالله صد و بيست ساله بشی راستي چرا ديشب اينجوري كردي يه دفعه گذاشتي رفتي از دست كسي نارحت شدي
بالا