ن من کلا متوجه این چیزا نمیشم ..:d
اصن مقاله چی هس اصولا ..:d
برید تو تالار خدتون هم بهم ببالید :d
اعععع میبینم ک مسابقه عکاسی هم ب پا شده دوباره ..
خوبه مقام (مدال ) آوردم ..چرا منو دعوت نمیکنید :razz:
ممنون از حسن اعتماد شما .:d
از اشنایی با شما خوشحال شدم .
امیدوارم همواره شاد باشید دوست خوبم .
از فعالیت خوب شما توی تالار هنر تشکر میکنم ساراد عزیز:gol::gol::gol: