الهی... با خاطری خسته... دلی به تو بسته!
دست از غیر تو شسته...
درانتظار رحمتت نشسته ام. میدهی كريمی نمی دهی حكيمی...
مي خوانی شاكرم ميرانی صابرم...
خدایا....
دریافته ام کسی که می گوید " برایم دعا کن ..."..
از روی عادت نمی گوید....!
کم آورده است....
صبرش تمام شده است ....
ولی دردهایش هنوز...