اي وااااااااااي چه خاكي گرفته اينجارو.....يكي هم نيست منو خبر كنه ...شرمنده دوستان :wallbash:
سايه سار جون بازم مثل هميشه جوابتون صحيح بود...آويشن كوهي يا همون كاكوتي....دست گلت درد نكنه :love:
رها جون توضيحات شما هم عالي بود...
سايه سار جون سوال بعدي با شما....
ولي دوستان واقعا به...